استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح موج آبی

از {{model.count}}

Intex 57495

تعداد
نوع
3,200,000
3,050,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح موج آبی محصولی جدید و جذاب برای استفاده کودکان است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر بادی با برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب، فضایی عالی و بی نظیر برای بازی های کودکان ایجاد می کند و کودک می تواند ساعت ها در داخل آب به بازی بپردازد. این محصول برای استفاده کودک در روز های گرم نیز گزینه مناسبی است و با کیفیت بالا، به خوبی در برابر نور خورشید قرار می گیرد. این محصول را می توان در مسافرت ها نیز به همراه خود برد. زیرا وزن کمی داشته و در حالت بسته بندی ابعاد بسیار کوچکی دارد.

استخر بادی کودک طرح موج آبی اینتکس

محصول فوق به صورت مربعی طراحی شده است که هر یک از اضلاع آن دارای موج بوده و حالتی جالب دارند. این استخر بادی به رنگ آبی می باشد و دارای دیواره ای پهن است. این دیواره به صورت چند لایه طراحی شده است و هر یک از لایه ها دریچه باد مجزا دارند. یکی از ویژگی های این استخر بادی برخورداری از ابعاد بزرگ است که فضای مناسبی را برای بازی های گروهی کودکان در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف راه اندازی نمایید. ابتدا لازم است تا زیرسازی مناسب را برای قرار گیری این استخر بادی انجام داده و فضایی مناسب فراهم کنید. می توانید از زیرانداز های مناسب استفاده کرده و یا فضایی هموار و بدون اشیای تیز را در نظر بگیرید. سپس استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین قرار داده و توسط یک پمپ باد اینتکس اقدام به راه اندازی آن نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس طرح موج آبی با قیمت ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد.

 نوع مربعی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 229 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1250 لیتر تا ارتفاع 33 سانتی متری
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
دریچه تخلیه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...