استخر بادی

استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل چهار صندلی

از {{model.count}}

intex 56475

تعداد
نوع
3,850,000
3,550,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل چهار صندلی یکی از برترین نمونه های استخر بادی خانوادگی است که با طراحی خاص خود، توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این استخر بادی خاص راحتی هر چه بیش تری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند و دارای طراحی ویژه ای است. در چهار طرف این محصول چهار عدد صندلی بادی قرار دارد که به بدنه متصل شده است. این صندلی ها نرم و منعطف بوده و فضای راحتی را ایجاد کرده اند. هم چنین در قسمت بالای این صندلی ها و به صورت متصل به دیواره استخر بادی، چهار عدد پشتی بادی نیز وجود دارد که راحتی کاربر را دوچندان می کند.

استخر بادی اینتکس مدل چهار صندلی خانوادگی

این محصول دارای ابعادی بزرگ است که برای استفاده کودکان و بزرگسالان در کنار هم مناسب می باشد. هم چنین با توجه به ابعاد بزرگ، این محصول برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را در محیط های باز و در مقابل نور خورشید قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از جالیوانی بر روی دیواره می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در زمان استفاده از استخر بادی، نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز به همراه داشته باشید. بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و به راحتی تا سال ها قابل استفاده می باشد و شما را از خرید استخر بادی جدید بی نیاز می کند.

برای خرید استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل چهار صندلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 

 نوعتفریحی
ظرقیت آب990 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنسوینیل
ضخامت لایه ها0.32 میلی متر
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنیکودک و بزرگسال
سایر ویژگی هاطراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 6.8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...