استخر بادی

استخر بادی جدید سه رینگ اینتکس

از {{model.count}}

intex 57412 NP

تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی جدید سه رینگ اینتکس بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان است که محیطی بزرگ را ایجاد می کند و می تواند با داشتن سازگاری های لازم بهترین اوقات را در فصول گرم سال رقم بزند. این استخر بادی دارای رنگبندی جدید و زیبا می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و کودکان را مشتاق به حضور در محیط های آبی مانند این استخر می سازد. این محصول جهت استفاده در محیط سرپوشیده و یا در فضای باز ساخته شده است که در فضای باز به عنوان استخر آبی تفریحی کودکان استفاده می شود و در فضای سرپوشیده خانه محیطی جهت ایجاد استخر توپ می باشد.

خرید استخر بادی جدید سه رینگ اینتکس جدید به این ترتیب با توجه به این که با قیمت مناسب خریداری می شود می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را تجربه نمود و کودکان را سرگرم و خشنود نمود تا در روز های آفتابی نیز نهایت بهره برداری های لازم را از فضا ببرند و خوشحال باشند. دیواره محصول از ضخامت زیاد تشکیل شده است که با وجود ساختار رینگ شکل می تواند ایجاد استحکام بالا نماید تا علاقه مندان در داخل آن احساس خوشایندی را تجربه کنند و دچار مشکل نشوند. این دیواره در برابر ضربه و برخورد مقاومت دارد و می تواند از بروز آسیب در امان باشد. تنها در صورتی که به بدنه شیء تیز برخورد داده شود بدنه دچار پارگی و سوراخ شدگی می شود و سلامت خود را از دست می دهد و قابلیت استفاده شدن ندارد. در این گونه موارد نیز با ترمیم بدنه می توان محصول را برای استفاده مجدد آماده کرد و توانست موقعیت دلخواهی را رقم زد که در این صورت کودکان مجدد در طی سال های زیاد از این استخر بادی منحصر به فرد استفاده نمایند. انتخاب و خرید استخر بادی جدید سه رینگ اینتکس با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس و دسته بندی استخر بادی انجام می شود.

نوع گرد
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 131 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی دارد
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...