استخر بادی

استخر بادی خاص بست وی سایز بزرگ

از {{model.count}}

bestway 54158

تعداد
نوع
2,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی خاص بست وی سایز بزرگ یکی از محصولات بی نظیر موجود در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس موجود بوده و فضایی مناسب برای استفاده خانوادگی را در اختیار شما قرار می دهد. این استخر بادی با برخورداری از طراحی جالب، ظاهری مانند صدف داشته که بسیار جذاب و زیبا است. این محصول خاص و بی نظیر برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است و به راحتی می توان توسط آن به بازی های گروهی پرداخت و هم چنین کودکان هم از بودن در کنار والدین خود لذت ببرند. این محصول با دارا بودن جذابیت بالا، برای استفاده تمامی افراد مناسب است.

استخر بادی بزرگ بست وی

در بخشی از این استخر بادی یک صندلی بادی متصل به بدنه تعبیه شده است که فضایی مناسب برای نشستن را ایجاد می کند. انعطاف بالای این بخش موجب شده است تا برای نشستن بسیار نرم و راحت باشد و افراد از نشستن بر روی آن در داخل استخر خسته نشوند. بدنه این محصول در بخش هایی به صورت مات و به رنگ نارنجی آجری است و در قسمت هایی به صورت شفاف و بی رنگ ساخته شده است به طوری که موجب افزایش جذابیت آن می شود. این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی راه اندازی کنید. زیرا قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه نمی شود. هم چنین این محصول وزن بسیار پایینی دارد و در حالت بسته بندی و تخلیه نیز حجم کوچکی را اشغال می کند که موجب می شود تا بتوانید آن را به راحتی به همراه خود برده و انتقال دهید.

برای خرید استخر بادی خاص بست وی سایز بزرگ با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 299 لیتر
طول 232 سانتی متر
عرض 229 سانتی متر
ارتفاع 63 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ ---
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...