استخر بادی

استخر بادی زرد سه حلقه بست وی طرح استیکر

از {{model.count}}

Bestway 53081

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی زرد سه حلقه بست وی طرح استیکر دارای بدنه ای مقاوم با دیواره های حلقه ای و محکم مناسب بازی کودکان می باشد که از جنس باکیفیت نیز تشکیل شده است. به طوری که با خرید آن می توان در طی سال های زیاد از وجو این محصول بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر با رنگبندی جذاب در اختیار علاقه مندان است و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند و در نهایت می تواند به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. هر یک از کسانی که به دنبال ایجاد محیطی بزرگ و جادار جهت تفریحات آبی کودکان می باشند می توانند این استخر بادی را با ساختار منحصر به فرد در نظر بگیرند و خرید آن را نهایی سازند و در نتیجه برای استفاده در طی سال های زیاد آن را مدنظر قرار دهند. استخر بادی بدون پس دادن رنگ می باشد و در محیط عاری از هر گونه محدودیت و مشکل است و می توان آن را بر روی سطوح مختلف قرار داد. 

خرید استخر بادی زرد سه حلقه بست وی طرح استیکر ارزاندریچه های متعدد در سراسر بدنه ایجاد شده است که افراد می توانند با اتصال پمپ باد به بدنه محصول را راه اندازی کنند و در نهایت بتوانند از آن برای بهره برداری استفاده نمایند. این محصول ساختاری فانتزی دارد که توجه کودکان را به خود جلب کرده است و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. استخر بادی دارای ضخامت زیاد در بدنه است که تنها در اثر برخورد اشیاء تیز دچار آسیب و پارگی می گردد و می بایست نسبت به ترمیم بدنه اقدام کرد. در زمان ترمیم نیز تنها با داشتن چسب و وصله تعمیرات می توان محل آسیب را مصدود نمود و در نهنایت توانست از روند آسیب جلوگیری کرد و مجدد از استخر بادی بهره برداری کرد. کسانی که قصد خرید استخر بادی زرد سه حلقه بست وی طرح استیکر را دارند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع گرد
 قطر 165 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 وزن 1.31 کیلوگرم
 ظرفیت 282  لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 سنین مورد استفاده بالای دو سال
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه و زیبا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...