لوازم جانبی اینتکس

گرمکن آب استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

Intex 28684

تعداد
نوع
6,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

گرمکن آب استخر پیش ساخته مناسب ترین گزینه برای استخر های پیش ساخته است که در فضای باز استفاده می شوند و افراد تمایل به بهره مندی از آن ها در فصول سرد سال را نیز دارند. این محصول به راحتی آب داخل استخر پیش ساخته و ایزی ست را گرم می کند و می تواند شرایط خوبی را ایجاد سازد. به همین خاطر است که از اهمیت بالا برخوردارمی باشد تا بتوان در طی روز های سرد سال نیز از حضور در محیط استخر پیش ساخته و ایزی ست لذت برد. این محصول دارای شلنگ متصل به بدنه و سپس متصل به استخر پیش ساخته می باشد که در زمان نیاز به محل اتصال پمپ تصفیه آب متصل می شود و به جای آن کار می کند. به عبارت دیگر به جای آن که آب داخل استخر تصفیه شود به وسیله این دستگاه آب داخل استخر گرم می شود و می تواند برای شنا و تفریحات آبی در فصول سرد سال آماده گردد. 

خرید گرمکن آب استخر پیش ساخته ارزاناین محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا بتوان به درستی از آن استفاده کرد و توانست آب را گرم کرد و افراد نیز قادر به انتخاب و خرید آن باشند و توان آن را داشته باشند. گرمگن آب استخر پیش ساخته در کنار بدنه استخر قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به صورت کمجا برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. علاوه بر این موارد محصول به وسیله دو شاخه به برق متصل می شود و شروع به کار می کند و می تواند در کم ترین زمان آب داخل استخر های مختلف را برای بهره برداری آماده سازد. گرمکن آب استخر پیش ساخته از بدنه ای محکم برخوردار است تا بتوان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد و توانست در فضای باز آن را قرار داد. کسانی که قصد خرید گرمکن آب استخر پیش ساخته را دارند تنها می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

مناسب  استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 کارایی گرم کردن آب استخر
 وزن 2.6 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
امکانات دارای دماسنج
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
  مکانیزم برقی
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...