لوازم جانبی اینتکس

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس

از {{model.count}}

Intex 28620

تعداد
نوع
6,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس بهترین گزینه برای تمیز کردن محیط داخلی استخر پیش ساخته می باشد که به راحتی زباله های داخل آب را تمیز می کند و محیط را عاری از عوامل آلودگی می سازد. به این ترتیب با کشیدن این جارو اسکیمر به راحتی می توان آب را تمیز کرد تا در هر موقعیتی بتوان مجدد از آب استخر استفاده کرد و به شنا و تفریحات آبی پرداخت. جارو اسکیمر مد نظر دارای دسته بلند می باشد تا استخر های عمیق را نیز بتوان تمیز کرد و سطح کف استخر را نیز از زباله و آلودگی برطرف نمود.

خرید جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس ارزان دسته محصول تاشو می باشد و قابلیت جداسازی دارد به این ترتیب جا به جایی آن راحت می باشد و می تواند به صورت کمجا در محیطی نگه داری شود تا در زمان نیاز به آن مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول قابلیت شارژ شدن به وسیله اتصال به برق دارد و می تواند بدون اتصال به برق برای مدت زمان طولانی مورد کارایی قرار گیرد. در نتیجه بهترین موقعیت برای ایجاد تمیزی و پاکیزگی استخر می باشد و استخر های بزرگ را نیز با شارژ شدن تمیز می کند. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای محکم و مقاوم می باشد و کیفیت بالا دارد و با تکان دادن و فشار دچار آسیب نمی گردد. در این صورت با در نظر داشتن تمامی مزیت های ممکن می توان این محصول را برای دارندگان استخر پیش ساخته بزرگ و کوچک تهیه کرد و بهترین موقعیت و تمیز ترین حالت ممکن را برای حضور در این محیط ایجاد می کند. فرچه موجود در این محصول هم قابلیت جمع کردن زباله را دارد و هم می تواند کوچک ترین کثیفی را برطرف سازد. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است تا با قیمت مناسب بتوان نسبت به خرید آن اقدام کرد. کسانی که تمایل به داشتن جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس دارند می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع گرد
طول239 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن3.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها تبدیل برای بدنه استخر
دارای کابل شارژ USB
دسته تلسکوپی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...