لوازم جانبی اینتکس

کیت نصب موتور قایق بادی

از {{model.count}}

intex 68624

تعداد
نوع
1,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیت نصب موتور قایق بادی مناسب کسانی است که تمایل به نصب موتور بر روی قایق بادی دارند و به دنبال راهی جهت تبدیل کردن قایق بادی به قایق موتوری می باشند. این محصول دارای جنس باکیفیت است که وزن کمی را نیز دارا می باشد و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. نحوه نصب محصول به بدنه قایق بادی نیز آسان می باشد و نیازی به آموزش ندارد. در نتیجه با نصب آن به بدنه موتور نیز بر روی آن سوار می شود و می تواند قایق را به قایق موتوری تبدیل کند و در نهایت لذت داشتن سرعت و شتاب زیاد در محیط های آبی را ایجاد کند. این محصول از جنس پی وی سی با پایه آلومینیومی می باشد که در محیط آبی دچار زنگ زدگی نمی شود و عاری از پوسیدگی می باشد تا در طی سال های زیاد بتوان موقعیت را مهیا کرد و در تفریحات خود از آن استفاده نمود. 

خرید کیت نصب موتور قایق بادی جدیدبست های موجود بر روی بدنه که طناب نجات به آن متصل می باشد محلی برای نصب کیت نصب موتور می باشد و در کم ترین زمان انجام می گیرد. به همین خاطر است که نصب این مورد بر روی بدنه قایق بادی آسان است و به صورت ثابت و بدون تحرک در آن قرار می گیرد و تحمل وزن موتور را نیز دارد تا موتور به بدنه متصل می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. از این رو وسیله ای لازم و ضروری است تا بتوان برای علاقه مندان قایق موتوری ایجاد کرد و در محیط های آبی سرعت و شتاب زیادی را کسب کرد و از آن بهره مند شد. کیت نصب موتور قایق بادی دارای کیفیت بالا می باشد و در گذر زمان دچار مشکل نمی شود  و می تواند برای علاقه مندان بهترین و کاربردی ترین مورد باشد. به جهت انتخاب و خرید کیت نصب موتور قایق بادی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به راحتی و با قیمت مناسب سفارش داد.

نوعکیت موتور
جنسپی وی سی با پایه آلومینیوم
مناسب برای موتور تا 3.5 اسب بخار
وزن 2.5 کیلوگرم
نصببه بدنه قایق بادی
شرکت سازندهاینتکس
مناسب برای قایق هایاکسکروشن 2 و 3 و 4 و 5
سی هاک 2 و 3 و 4
چلنجر 3 و 4
مارینر 4
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...