لوازم جانبی اینتکس

اسکیمر سطح آب استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

Intex 28000

تعداد
نوع
1,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسکیمر سطح آب استخر پیش ساخته یکی از ضروری ترین وسایل برای دارندگان استخر پیش ساخته می باشد که سبب تمیز کردن سطح آب استخر پیش ساخته می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای افراد ایجاد سازد. اسکیمر به سرعت محیط را تمیز و عاری از آلودگی و زباله می  کند و می تواند از بروز مشکل و بیماری و مشکلات جلوگیری سازد. در این صورت لازم می باشد و می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد. در زمان وزش باد میزان آلودگی و زباله ای که وارد محیط آب استخر پیش ساخته می شود زیاد است به این ترتیب می بایست از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد و یا با خرید لوازم یدکی مناسب برای این محیط آب داخل استخر پیش ساخته را تمیز و عاری از آلودگی نمود. 

خرید اسکیمر سطح آب استخر پیش ساخته ارزانبه این ترتیب خرید اسکیمر مد نظر که برای سطح آب استخر پیش ساخته می باشد مناسب بوده است و می تواند محیط را تمیز کند. از این رو زمانی که باد می وزد و یا شاخه و برگ گیاهان به داخل آب ریخته می شود و یا مانند این موارد می توان از اسکیمر سطح آب استخر پیش ساخته استفاده کرد و محیط را تمیز نمود و توانست شرایط را برای بازی و آبتنی مجدد آماده کرد. این محصول دارای شلنگ تصفیه آب نیز می باشد که به راحتی سطح را تمیز می کند. همچنین دارای صافی نیز می باشد تا زباله های بزرگ را جدا کرده و بتوان از آب به راحتی خارج نمود. این محصول وزن مناسبی دارد و به وسیله ابزار مناسب به بخش دیواره استخر پیش ساخته متصل می گردد و می تواند به صورت مداوم کار تمیز کردن سطح آب استخر پیش ساخته را انجام دهند تا دیگر نیازی به تعویض مکرر آب نباشد و بتوان از داشتن این محیط لذت برد. به جهت انتخاب و خرید آسان اسکیمر سطح آب استخر پیش ساخته به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع گرد
 قدرت پاک سازی 650 لیتر در ساعت
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن 5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای صافی سرخود
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...