لوازم جانبی اینتکس

پمپ تصفیه آب شنی بزرگ اینتکس

از {{model.count}}

Intex 26646

تعداد
نوع
19,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب شنی بزرگ اینتکس مناسب ترین و ضروری ترین مورد برای استفاده در استخر های پیش ساخته بزرگ است که دارای قیمت مناسب می باشد و می توان آن را برای تمیز ماندن و تصفیه دائمی آب داخل استخر پیش ساخته در نظر گرفت. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است و دارای طول عمر بالا می باشد تا عملکرد دائمی داشته باشد و بتوان از وجود آن بهره برداری کرد. پمپ تصفیه آب از نوع شنی است که بهترین کارکرد را دارد و به صورت مداوم می تواند محیط را عاری از آلودگی و عوامل بیماری زا کند. به این ترتیب وجود آن لازم و ضروری است و می توان از آن بهره برداری کرد. این محصول در داخل خود شن دارد که شن ها موجود جذب کثیفی می شوند و در داخل مخزن قرار می گیرند. 

خرید پمپ تصفیه آب شنی بزرگ اینتکس ارزانقابلیت تعویض شن ها نیز وجود دارد که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت این کار  را در زمان نیاز انجام دهند تا عملکرد دستگاه پمپ تصفیه آب دچار مشکل نشود و بتوان از شرایط بهره برداری کرد. پمپ تصفیه آب بدون محدودیت در کنار بدنه استخر پیش ساخته قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن برای افراد باشد تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود. چرا که دیگر نیازی به تعویض مکرر آب داخل بدنه نیست و می توان از میزان آبی که داخل استخر پیش ساخته است مدت زمان بسیار طولانی بهره برداری کرد. شن های داخل دستگاه نیز پس از گذشت دو ماه قابلیت تعویض شدن دارند که آن هم به دلیل ایجاد عملکرد درست تر در دستگاه تصفیه آب می باشد. به این ترتیب وجود آن در کنار محصولی چون استخر پیش ساخته لازم و ضروری می باشد و می تواند بهترین محیط را برای شنا و تفریحات آبی مهیا کند. خرید پمپ تصفیه آب شنی بزرگ اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت اصل از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع شنی
 ظرفیت تصفیه 70000 لیتر 
 قدرت تصفیه 4000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته و بتنی 
 وزن 12 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...