لوازم جانبی اینتکس

نردبان اینتکس استخر پیش ساخته تاشو

از {{model.count}}

Intex 28076

تعداد
نوع
8,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

نردبان اینتکس استخر پیش ساخته تاشو از  سری محصولات لازم و ضروری برای دارندگان استخر پیش ساخته می باشد که دو طرفه بوده است و در هر دو سوی آن قابلیت عبور و مرور به محیط وجود دارد. این محصول تاشو می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسان بوده است و می تواند کمجا باشد. در نتیجه از نظر حمل و نقل و نگه داری از محصول مزیت های لازم را دارد و می توان از آن در کنار تمامی استخر های پیش ساخته و ایزی ست استفاده کرد. محصول مورد نظر از کیفیت بالا برخوردار می باشد و دارای جنس آلومینیوم و فایبرگلاس می باشد که وزن کمی دارد و قابلیت های مختلف را شامل می شود. قابلیت هایی نظیر ضد زنگ بودن و جلوگیری از پوسیدگی در بدنه مهم ترین آن می باشد که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. 

خرید نردبان اینتکس استخر پیش ساخته تاشو ارزانورود و خروج به استخر های پیش ساخته به تنهایی مشکل است و می بایست خرید یک نردبان مناسب را انجام داد. به همین خاطر است که با توجه به کیفیت محصول پیشنهاد می شود که این نردبان آلومینیومی تهیه شود و بتوان مشکل ورود و خروج از استخر پیش ساخته را برطرف نمود و توانست بهترین مزیت ها را کسب کرد. این محصول تحمل وزن بالایی نیز دارد تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن قرار گیرند و عبور و مرور را به وسیله داشتن آن انجام دهند. به این ترتیب محصولی بی عیب و نقص می باشد که با توجه به داشتن کارایی دلخواه می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و مورد استفاده در طول سال های زیاد قرار گیرد. بدنه مانند خود استخر های پیش ساخته قابلیت جمع آوری آسان دارد و می تواند تاشو شود و در نتیجه برای نگه داری و یا حمل و نقل آماده گردد. به جهت انتخاب و خرید نردبان اینتکس استخر پیش ساخته تاشو با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 12 کیلوگرم
 ارتفاع 122 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 155 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...