لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته سایز 2*4

از {{model.count}}

intex 28037

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته سایز 2*4 کاربردی ترین محصول برای دارندگان استخر پیش ساخته می باشد که با ابعاد مشخص برای استخر پیش ساخته با سایز عنوان شده کاربرد دارد که مستطیلی شکل است و دارای کیفیت بسیار بالا می باشد. این محصول بر روی سطح استخر پیش ساخته قرار می گیرد و به طور کامل آن را احاطه می کند و می تواند از ورود الودگی و زباله به داخل آب جلوگیری کند. در این صورت نیازی به تعویض آب نیز و در روز هایی که باد می وزد و احتمال کثیف شدن آب وجود دارد به کار می آید و می توان از آلوده شدن آب جلوگیری کرد تا دیگر نیازی به تعویض آب نباشد. بدنه محصول ضخیم است و دارای مزیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت محصول را بر روی استخر پیش ساخته قرار داد تا آب برای استفاده مجدد آماده باشد. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته سایز 2*4 ارزانبدنه محصول از جنس برزنتی می باشد که انعطاف زیادی دارد و می توان به راحتی آن را بر روی سطح استخر قرار داد. برای نگه داری و یا جا به جایی محصول نیز مشکلی وجود ندارد. چرا که بدنه قابلیت انعطاف زیادی دارد و می تواند به صورت تاشو در بیاید و در نهایت ابعاد کوچکی داشته باشد و فضای کمی را اشغال کند. به این ترتیب مزیت کمجا بودن را نیز دارد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و در بسیاری از موارد در کنار افراد برای استفاده در استخر پیش ساخته باشد. درپوش استخر پیش ساخته باید موجود باشد تا دیگر نیازی به تعویض مکرر آب نباشد و همواره آبی تمیز و عاری از آلودگی در اختیار افراد باشد و گرد و خاک نیز به داخل آن ورود نکند. به این ترتیب کسانی که دارنده استخر پیش ساخته با سایز دو در چهار می باشند می بایست نسبت به خرید درپوش استخر پیش ساخته سایز 2*4 اقدام کنند که تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس صورت می گیرد.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه
طول440 سانتی متر
عرض226 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی22×25×13 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 4 در 2
قابلیت تا شدن در چند سطح
جلوگیری از ورود حشرات و زباله
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...