لوازم جانبی اینتکس

پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H

از {{model.count}}

Intex 28602

تعداد
نوع
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H به جهت تصفیه آب داخل استخر پیش ساخته تولید شد تا بتوان محیط استخر پیش ساخته را همواره عاری از آلودگی و بیماری داشت و از شرایط لذت برد. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که با قیمت مناسب ارائه می گردد و برای استخر های چهار متری نیز مناسب می باشد. قدرت تصفیه آب آن نیز به گونه ای است که به سرعت می تواند محیط را پاکیزه کند و آب را تمیز برای شنا و آبتنی ایجاد سازد. به این ترتیب دارندگان استخر پیش ساخته می بایست نسبت به خرید آن اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند در طی سال های زیاد بهترین موقعیت را داشته باشند و از محیطی تمیز بهره مند گردند. این محصول را می توان به راحتی به بدنه متصل کرد و از آن استفاده کرد. چرا که دارای دو شلنگ جهت اتصال می باشد که هر دوی آن ها به بدنه متصل می شوند و سوی دیگر آن به بدنه پمپ تصفیه آب متصل می گردد. 

خرید پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H ارزانزمانی که دستگاه شروع به کار می کند. آب از طریق یکی از شلنگ ها از استخر پیش ساخته خارج شده و وارد دستگاه تصفیه آب می گردد و در داخل دستگاه تصفیه آب صورت می گیرد و آب تمیز از طریق شلنگ دیگر از بدنه دستگاه تصفیه آب خارج شده و به داخل بدنه استخر پیش ساخته وارد می شود. به این ترتیب عملکرد تصفیه آب به بهترین شکل انجام می شود و می توان از محیط لذت برد. عملکرد توضیح داده شده در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود و دارای کارکرد مداوم می باشد و در تمامی حالات می توان آبی تمیز و عاری از آلودگی را داشت تا از بروز بیماری جلوگیری شود. به جهت داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری سایز H با قیمت مناسب و کیفیت بالا و داشتن آن در کنار استخر پیش ساخته خود تنها می توان به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کرد که امکان خرید حضوری و غیر حضوری را میسر کرده است.

 نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 1300 لیتر 
 قدرت تصفیه 1000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری استخر های پیش ساخته کوچک
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته تا 4 متر
  قابلیت هواگیری مخزن
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص ، بست

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...