لوازم جانبی اینتکس

پمپ تصفیه آب شنی 240 ولتی

از {{model.count}}

Intex 26648

تعداد
نوع
23,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ پمپ تصفیه آب شنی 240 ولتی تمامی مزیت های ممکن جهت استفاده در کنار استخر های پیش ساخته بزرگ را دارد و می تواند آب داخل آن را به طور مداوم تصفیه نماید و در گردش در بیاورد. این محصول دارای قیمت مناسب نیز می باشد که با توجه به مزیت های آن می تواند خریدی به صرفه باشد و در نهایت در طی سال های زیاد قابلیت استفاده شدن داشته باشد. به این ترتیب یکی از ضروری ترین محصولات برای استخر های بزرگ پیش ساخته است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. پمپ تصفیه آب شنی برترین نمونه از پمپ های تصفیه آب می باشد که کارایی دلخواهی دارد و به سرعت می تواند آب داخل استخر را تمیز کند. در داخل این محصول از شن های یونولیتی استفاده می شود که قابلیت تعویض و شستشو دارند و می توان در طی مدت زمان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه سازگاری زیادی دارد و می تواند به صرفه نیز باشد و از نظر خرید شن های داخل محصول نیز به صرفه است. در ساختار محصول نمایشگر دیجیتال وجود دارد که وضعیت آب را نشان می دهد و عملکرد دستگاه را نیز مشخص می کند. 

خرید پمپ تصفیه آب شنی 240 ولتی ارزانبه این ترتیب با مشاهده تمامی این موارد می توان همواره محیطی بی عیب و نقص و عاری از آلودگی را داشت و از آبی تمیز بهره مند شد تا دچار بیماری نشد و توانست در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد. چرا که دیگر نیازی به تعویض آب داخل استخر نیست و برای مدت زمان طولانی می توان از یکبار پر شدن استخر بهره برداری کرد و توانست ساعات زیادی از آن استفاده کرد. پمپ تصفیه آب در کنار استخر پیش ساخته قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند کارایی مطلوبی از خود نشان دهد. به جهت خرید آسان پمپ تصفیه آب شنی 240 ولتی تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد.

 نوع شنی
 طول 59 سانتی متر
 عرض 22 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه 10600 لیتر
 وزن35 کیلوگرم 
 جنس بدنهپلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی220 تا 240 ولت 
 قابلیت اتوماتیک دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر آنالوک نشان دهنده وضعیت
  قابلیت تعویض فیلتر شنی
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...