لوازم جانبی اینتکس

فواره آب استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

intex 28089

تعداد
نوع
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فواره آب استخر پیش ساخته جزو موارد زینتی برای محیط استخر پیش ساخته است که از اجزای کامل و مناسب تشکیل شده است تا با در کنار هم قرار دادن آن ها بتوان به راحتی و به سرعت محصول را برای استفاده آماده کرد. این وسیله کاربردی مانند یک فواره در بخش کناره استخر پیش ساخته قرار می گیرد و ایجاد کارایی می کند و می تواند علاوه بر ریختن آب نور های رنگی نیز تولید کند. فواره آب استخر پیش ساخته از جنس پلاستیک فشرده مقاوم تشکیل شده است که به دیواره متصل می شود و اتصال آن آسان می باشد. این اتصال با پیچ های موجود در بسته بندی محصول به راحتی صورت می گیرد و می تواند موقعیت دلخواهی باشد تا افراد بتوانند زیبایی زیادی در محیط داشته باشند و از آن لذت ببرند. آن دسته از افراد که در ویلا تمایل به ایجاد استخری لوکس و زیبا دارند می توانند این لوازم یدکی مناسب را نیز تهیه نمایند تا هم جذابیت زیادی ایجاد شود و هم بتوان در شب محیط را روشن کرد.

خرید فواره آب استخر پیش ساخته ارزان از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و در طی سال های زیاد از وجود آن بهره برداری کرد. چرا که دوام و طول عمر دارد و دارای بدنه ای مقاوم می باشد و برای قرار گیری در محیط مرطوب و یا در معرض تابش خورشید سازگاری های لازم را نیز دارد. به این ترتیب می توان از آن لذت برد و توانست محیط را برای شنا در شب نیز مهیا ساخت. محصول مورد نظر از آب داخل استخر پیش ساخته تغذیه می کند و به صورت فواره آن را از خود خارج می سازد و می تواند خاص بودن را به نمایش بگذارد. به جهت انتخاب و خرید فواره آب استخر پیش ساخته برای کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند و به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...