لوازم جانبی اینتکس

الیاف پمپ تصفیه آب شنی

از {{model.count}}

bestway 58475

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

الیاف پمپ تصفیه آب شنی محصولی جدید و کاربردی است که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که با قیمت مناسب در اختیار دارندگان پمپ تصفیه آب قرار می گیرد. این محصول به جای شن مورد استفاده در پمپ تصفیه آب کاربرد دارد و می تواند بهترین مزیت ها را داشته باشد و همچنین دارای قابلیت تمیز کردن بهتر و راحت تر از شن را نیز می باشد. از این رو خرید آن توصیه می شود تا در مدت زمان کوتاه بیش ترین میزان تمیزی در آب و تصفیه در آن صورت گیرد و افراد بتوانند بازدهی خوبی را از دستگاه تصفیه آب شنی داشته باشند. الیاف پمپ تصفیه آب می تواند در مدت زمان طولانی داخل دستگاه باشند و پس از گذر زمان زیاد نیاز به تعویض آن باشد. به این ترتیب به صرفه نیز بوده است تا افراد در چنین مواردی نیز صرفه جویی کنند و خریدی به صرفه تلقی می شود.

خرید الیاف پمپ تصفیه آب شنی ارزان این محصول در بسته بندی مناسب قرار می گیرد که هم قابلیت حمل آسان دارد و هم می توان از آن به درستی نگه داری کرد. به طوری که در طی مدت زمان استفاده از آن دچار آسیب نمی شود و می توان در زمان نیاز از آن استفاده کرد. در زمان نگه داری از الیاف پمپ تصفیه آب شنی می بایست از خیس شدن آن جلوگیری شود و همچنین از قرار گیری آن در محیط مرطوب جلوگیری شود. چرا که در این حالت ظاهر خود را از دست می دهد و کارایی آن مختل می شود و برای قرار گیری در پمپ  تصفیه آب شنی نامناسب می گردد. از این رو می بایست نسبت به مراقبت کردن درست از این محصول نیز اقدام کرد و توانست برای زمانی که نیاز به تعویض می باشد اماده گردد و دچار هیچ مشکلی نیز نشود تا در نهایت بتوان به بهترین شکل پمپ تصفیه آب را برای تمیز کردن محیط آماده کرد. خرید الیاف پمپ تصفیه آب شنی با قیمت مناسب و کارایی بالا از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود و بهترین اوقات رقم می خورد.

نوعلوازم یدکی
حجم500 گرم
بسته بندیباکس رنگی
موارد استفادهانواع پمپ شنی
 حجم معادل شن18 کیلوگرم
 سایز بندی -
 شرکت سازندهبست وی
کاربرداستفاده به جای شن
بسیار صاف تر و تمیزتر
مناسب انواع پمپ شنی
وزن سبک و پرتابل
محصول غیر سمی
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...