لوازم جانبی اینتکس

چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس

از {{model.count}}

intex 59632

تعداد
نوع
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس برای دارندگان محصولات بادی لازم و ضروری می باشد و می بایست نسبت به خرید آن اقدام کنند. این محصول با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی افراد قادر به خرید آن باشند و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد جهت ترمیم کردن بدنه محصول بادی خود اقدام نمایند. قدرت چسبندگی این محصول بالا می باشد و محل آسیب و سوراخ شدگی را مسدود می سازد و می تواند از نشت باد به بیرون از بدنه جلوگیری سازد. 

خرید چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس ارزانبه این ترتیب می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصولات را جهت ترمیم شدن به دست آورد. چسب تعمیرات محل سوراخ شدگی و پارگی را ترمیم می کند و از ادامه روند خرابی بدنه جلوگیری می نماید و می تواند به درستی بهترین موقعیت را جهت استفاده مجدد و طولانی مدت از محصول برقرار می سازد. ابعاد و اندازه محصول کوچک و کمجا می باشد به طوری که در موقعیت های مختلف به راحتی همراه افراد می باشد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در برخی موارد محصول بادی از درز ها با می شود و این امر در اثر استفاده نادرست از محصول صورت می گیرد. برای استفاده مجدد از این محصول تنها می توان از چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس استفاده کرد و محل آسیب را برطرف نمود و در نهایت توانست مجدد از محصول استفاده و بهره برداری کرد. بدنه های تشک های بادی روی آب و شناور های بادی و حلقه شنا بادی و توپ بادی و غیره محصولاتی می باشد که با استفاده از چسب تعمیرات ترمیم می شوند و دارای قابلیت چسبندگی زیاد می باشد و می تواند از نشت باد به بیرون از بدنه جلوگیری شود. از این رو تمامی کسانی که دارای محصولات بادی می باشند می بایست این محصول را نیز داشته باشند. چنانچه تمایل به خرید چسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...