لوازم جانبی اینتکس

چراغ led موبایل و usb سفری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ led موبایل و usb سفری جهت ایجاد روشنایی در زمان حضور در فضای باز تولید شده است که میزان روشنایی زیادی ایجاد می کند و می تواند محیط هایی مانند داخل چادر مسافرتی را روشن سازد. این محصول به دلیل ابعاد کمجا و وزن کم به راحتی حمل و جا به جا می شود و می تواند در مسافرت و گردش همراه افراد باشد تا در زمان نیاز بتوان از داشتن آن بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد. محصول مورد نظر قیمت مناسبی نیز دارد و افراد می توانند در صورت نیاز به راحتی آن را خریداری کنند و در مواقع نیاز استفاده کنند. 

خرید چراغ led موبایل و usb سفری ارزاناین محصول دارای کیفیت بالا می باشد و به دلیل داشتن چراغ ال ای دی مزیت های زیادی دارد. نحوه تامین برق مورد نیاز برای روشن کردن این محصول آسان است و با انواع وسایل راه اندازی می شود. به طور مثال با در دسترس داشتن لپ تاپ می توان محصول را به آن متصل کرد و ایجاد روشنایی نمود. همچنین با اتصال به موبایل نیز راه اندازی می گردد. علاوه بر این موارد با شارژر گوشی و انواع آداپتور نیز می توان این محصول را روشن کرد و برای به کار گیری در مسافرت و گردش آماده ساخت. به این ترتیب جهت ایجاد کمپ و اقامت در شب نیز قابلیت داشتن روشنایی وجود دارد و محیط و همچنین داخل چادر مسافرتی را روشن می کند و می توانند با داشتن نور زرد رنگ بهترین شرایط برای اقامت را ایجاد سازد. به این ترتیب کسانی که به مسافرت و گردش می روند می بایست نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و آن را جزو ضروری ترین گزینه ها برای اقامت در نظر بگیرند و ساعات خوشی را در فضای بیرون از خانه سپری کنند. کسانی که قصد خرید چراغ led موبایل و usb سفری را دارند همواره می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به خرید کرده و محصول را وارد سبد خرید خود کنند.

 نوعچراغ مسافرتی
 نوع کاربریاستفاده در چادر مسافرتی و غیره
میزان ولتاژ 7 ولت
طول سیم1 متر
توان مصرف 12 وات
 سایر ویژگی هاقابلیت اتصال به کامپیوتر ،‌لپ تاپ ، پاور پانک ، گوشی موبایل و آداپتور
قابلیت حمل آسان
قابل استفاده در چادر مسافرتی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...