لوازم جانبی اینتکس

چراغ خورشیدی شناور روی آب استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

bestway 58111

تعداد
نوع
1,200,000
990,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چراغ خورشیدی شناور روی آب استخر پیش ساخته محصولی بی نظیر و کاربردی برای استفاده در محیط استخر پیش ساخته می باشد و قادر به روشن کردن محیط به میزان زیاد بوده است. به همین خاطر است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که با قیمت مناسب آن را خریداری می کنند و می توانند با پرداخت هزینه کم بهترین مزیت ها را به دست آورند. چراغ خورشیدی به صورت شناور نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما قابلیت استفاده از آن در عمق آب نیز وجود دارد و می توان در عمق آب نیز ایجاد روشنایی کرد. به دلیل وجود بدنه ضد آب در محصول با خیالی آسوده قادر به استفاده از آن خواهید بود و تمامی محیط داخلی استخر پیش ساخته را روشن خواهید کرد. 

خرید چراغ خورشیدی شناور روی آب استخر پیش ساخته ارزاناین محصول با انرژی خورشیدی تغذیه می گردد و می تواند میزان انرژی زیادی داشته باشد و در نهایت می تواند بهترین اوقات را برای داشتن تفریحات آبی در فصول گرم سال و در محیط استخر پیش ساخته ایجاد سازد. ابعاد و اندازه این محصول به گونه ای است که به صورت کمجا کاربرد دارد و در محیط داخلی استخر فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند به بهترین شکل جهت بهره مندی از آب استخر در شب استفاده شود. حالت نوری که از این محصول پراکنده می شود به گونه ای است که رنگ های شادی را ایجاد می کند و برای افراد جذابیت زیادی دارد. به این ترتیب می توان با در نظر داشتن این محصول و مزیت ها و خصوصیات آن پر فروش و منحصر به فرد است و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و توانست در هر ساعات از شبانه روز بهترین و خاص ترین شرایط را تجربه نمود. به جهت خرید آسان چراغ خورشیدی شناور روی آب استخر پیش ساخته پیشنهاد می شود که تنها از طریق مراجعه به سایت فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به خرید نمایید.

 نوعچراغ شناور
 نوع کاربریاستفاده در استخر پیش ساخته
نوع شارژنور خورشید
 وزن450 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد آب
جنس بدنه پلاستیک
 قابل استفاده برای روشنایی و زیبایی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...