قایق بادی

پدل برد اینتکس مدل AquaQuest 320 حرفه ای

از {{model.count}}

intex 68242

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پدل برد اینتکس مدل AquaQuest 320 حرفه ای از سری محصولات باکیفیت و مرغوب است که برای قایق رانی حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب جزو محصولاتی می باشد که افراد حرفه ای که در زمینه شنا و تفریحات آبی فعالیت دارند آن را خریداری می کنند و لحظات خوشی را سپری می سازند. این محصول از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که علاوه بر داشتن کیفیت و مرغوبیت بدنه دارای کارایی دلخواه نیز می باشد و دارای استاندارد ترین طراحی بوده است. به این ترتیب فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند. پدل برد محصولی به شکل تخته شنا می باشد که به جهت موج سواری انتخاب می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد. در نتیجه در زمان خروشان بودن آب دریا می توان از آن بهره برداری کرد و بهترین اوقات را سپری نمود. 

خرید پدل برد اینتکس مدل AquaQuest 320 حرفه ای باکیفیتاین محصول دارای پارو و پمپ باد دستی و ساک حمل می باشد که همگی برای راحتی استفادده از محصول می باشد. پارو سبب حرکت دادن آسان محصول در محیط های آبی می شود و پمپ باد نیز به راحتی محصول را راه اندازی می کند. به این ترتیب در کم ترین زمان می توان محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده ساخت و اوقات خوشی را ایجاد کرد و در زمان نیاز به جمع آوری نیز بدنه ضخیم که از جنس وینیل دولایه می باشد را به راحتی تخلیه نمود. بدنه محصول خاصیت ضد لغزش دارد تا به راحتی موج سواری صورت گیرد و دچار مشکل نشوند همچنین دارای بند مچ پا نیز می باشد تا افراد به راحتی در محل مناسب قرار گیرند و از شرایط لذت ببرند. انتخاب و خرید پدل برد حرفه ای که برند و اصل نیز می باشد می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد. کسانی که تمایل به خرید پدل برد اینتکس مدل AquaQuest 320 حرفه ای دارند می توانند از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام نمایند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 320 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه وینیل دو لایه ضخیم
 وزن بسته بندی 12.8 کیلوگرم
خاصیت ضد لغزشدارد
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
گیج تنظیم باددارد
بند مچ پادارد
ساک حملدارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...