قایق بادی

قایق بادی دونفره جیمینی هیدروفورس طرح کاسپین

از {{model.count}}

Bestway 65046

تعداد
نوع
43,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی دونفره جیمینی هیدروفورس طرح کاسپین یکی از بهترین و مناسب ترین محصولاتی است که با قیمت ارزان در دسترس علاقه مندان می باشد و می تواند برای آن ها ساعات خوشی را در محیط های آبی رقم بزند. قایق بادی مد نظر از نظر درجه کیفی نیز در رتبه بالایی قرار دارد که می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد استفاده شود و مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه از سری محصولات حرفه ای است که امروزه افراد برای قایقرانی در محیط های آبی به صورت حرفه ای از آن استفاده می کنند و می توانند با نصب موتور به بدنه نیز سرعت و شتاب بالایی را تجربه نمایند. این محصول در بخش کف دارای جنس آلومینیومی می باشد که مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف دارد و با طول عمر بالا می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و در شرایط استاندارد و ایمن برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد.

خرید قایق بادی دونفره جیمینی هیدروفورس طرح کاسپین ارزان به دلیل داشتن بدنه بادی و توخالی و وجود بخش کف از جنس آلومینیوم محصول جهت قرار گیری در محیط های آبی سازگاری پیدا کرده است و بدون پوسیدگی و خرابی در دسترس می باشد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. همچنین دچار آسیب نمی شود و می توان با در نظر داشتن مزیت های زیاد نسبت به خرید آن اقدام کرد. با خرید این محصول پارو نیز به افراد ارائه می شود که رایگان است و محل قرار گیری آن بر روی بدنه می باشد. در نتیجه بدون نیاز به خرید جداگانه پارو می توان محصول را در محیط های آبی قرار داد و مسیر حرکت خود را نیز مشخص کرد و توانست به گشت و گذار و تفریح در محیط های آبی مشغول شد. چنانچه به دنبال خرید قایق بادی دونفره جیمینی هیدروفورس طرح کاسپین می باشید و فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش نمی شناسید پیشنهاد می شود که از طرق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازید.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 258 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 25 کیلوگرم
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...