قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر تکنفره

از {{model.count}}

Intex 68305

تعداد
نوع
9,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر تکنفره از سری محصولات باکیفیت و خاص در شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم می باشد و می تواند برایث استفاده در طی سال های زیاد بهره برداری شود. قایق بادی اینتکس مد نظر دارای ساختاری کشیده با ابتدا و انتهای تیز می باشد که سرعت و شتاب بالایی در داخل محیط های آبی دارد و می تواند ساعات طولانی در چنین محیطی حضور داشته باشد. از این رو کسانی که به دنبال انتخاب و خرید یک محصول تکنفره می باشند که هم سرعت و شتاب بالا داشته باشد و هم با طول عمر بالا در طی سال های زیاد استفاده شود می توانند این محصول از محصولات بادی اینتکس را مورد خریداری قرار دهند تا در نهایت در محیط های آبی بدون هر گونه محدودیت حضور داشته باشند. قایق بادی مد نظر دارای ابعاد مناسب و استاندارد است و وزن مطلوبی دارد که قابلیت حمل آسان را ایجاد می کند و می تواند به راحتی در مسافرت و گردش همراه افراد باشد.

خرید قایق بادی اینتکس مدل چلنجر تکنفره جدید با رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله پمپ باد دستی دوکاره ای که به صورت رایگان به خریداران داده می شود می توان محصول را برای استفاده آماده کرده و راه اندازی نمود و در نهایت توانست ساعات خوشی را کسب کرد. این محصول دلخواه و خاص با بدنه ضخیم که در برابر عوامل محیطی سازگاری زیادی دارد تنها در صورت کشیده شدن بر روی سطح خشکی و یا برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار آسیب می شود و بدنه دچار پارگی می گردد و آسیب پیدا می کند و دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد. در برخی مواقع آسیب های وارده به بدنه قابلیت ترمیم شدن دارد و می توان به وسیله چسب و وصله تعمیرات محصول را برای استفاده مجدد آماده کرد. انتخاب و خرید قایق بادی اینتکس مدل چلنجر تکنفره برای حضور در محیط های آبی با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع ورزشی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
ابعاد بسته بندی: 45 در 75 در 13 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...