قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل سی هاک دونفره

از {{model.count}}

Intex 68347

تعداد
نوع
6,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل سی هاک دونفره بهترین گزینه برای گشت و گذار در محیط آب های آرام می باشد که با ظرفیت دو نفره توانسته رضایت مختلف را جلب کند و برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر گرفته شود. ساختار محصول به این شکل است که بدنه بادی و توخالی وزن کمی به خود می گیرد و قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می شود و حالت شناور خود را حفظ می کند. در این صورت محیط را برای قرار گیری افراد در داخل خود مهیا می سازد و تعادل لازم برای آن ها در زمان حضور در داخل قایق بادی را رقم می زند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است دارای امکانات مختلف می باشد که از جمله مهم ترین آن وجود پمپ باد در کنار محصول است. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل سی هاک دونفره جدیداین پمپ باد از نوع دستی و ساده می باشد که قابلیت راه اندازی قایق بادی را دارد و می تواند میزان باد زیادی تولید کند. در ساختار محصول اهرمی برای نگه داری پارو وجود دارد. همچنین کیسه ای برای به همراه داشتن وسایل کوچک در داخل قایق بادی نیز وجود دارد که به راحتی می توان وسایل مورد نیاز را در کنار خود داشت و از داشتن آن ها بهره برداری کرد. بدنه از نوع وینیل باکیفیت است که رنگبندی زیبایی بر روی آن ایجاد شده است. برای جلوگیری از آسیب به بدنه ناشی از استفاده نادرست می بایست نکات ایمنی در خصوص این محصول را رعایت کرد تا در نهایت محصولی با طول عمر بالا داشت و سلامت بدنه را به خطر نینداخت. در این صورت باید از سوراخ شدن بدنه جلوگیری کرد و همچنین از کشیدن بدنه بر روی سطح خشکی جلوگیری نمود تا هیچ مشکلی شامل قایق بادی نشود و بتوان از آن در طول سال های زیاد استفاده و بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان قایق بادی اینتکس مدل سی هاک دونفره علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به سایت سنتر اینتکس اقدام نمایند.

نوعتفریحی، ورزشی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...