قایق بادی

قایق بادی دونفره کایاک هیدروفورس بست وی

از {{model.count}}

Bestway 65077

تعداد
نوع
13,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی دونفره کایاک هیدروفورس بست وی از سری محصولات بادی و باکیفیت می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است به طوری که افراد می توانند با داشتن آن بدون محدودیت در تمامی محیط های آبی حضور داشته باشند. قایق بادی مد نظر دارای نشیمن مشخص بوده است که برای دو فرد به صورت مجزا در نظر گرفته شده است و می تواند با داشتن تکیه گاه مواج و بادی برای آن ها راحتی را ایجاد کند تا در مسیر های طولانی نیز استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. این محصول از رنگبندی جذاب و زیبا نیز برخوردار می باشد که می تواند مناسب گشت و گذار در محیط های آبی باشد و بتوان با توجه به نیاز افراد برای آن ها مورد بهره برداری قرار گیرد. 

خرید قایق بادی دونفره کایاک هیدروفورس بست وی ارزانساختار کشیده محصول سبب ایجاد سرعت و شتاب بیش تر در داخل آب شده است به طوری که سطح آب را به راحتی می گشاید و می تواند حرکت آسان داشته باشد. علاوه بر این موارد با خرید این محصول به افراد پارو نیز ارائه می شود که بابت داشتن آن هزینه جداگانه پرداخت نمی گردد و می توان به صرفه ترین خرید را انجام داد. در نتیجه پارو کمک می کند که قایق بادی به آسانی در محیط قرار گیرد و حرکت خود را داشته باشد و همچنین مسیر حرکت را نیز مشخص می کند. به این ترتیب وجود پارو لازم و ضروری است و با داشتن آن در کنار محصول در زمان خرید می توان به مزیت مهمی دست پیدا کرد. این محصول سازگار با محیط دارای بدنه ای ضخیم می باشد که تنها با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و می تواند در روند استفاده اختلال ایجاد سازد. این محصول دارای وزن مناسب است و به روشی آسان و تنها با پمپ باد راه اندازی می گردد و می توان در کم ترین زمان محصول را مورد بهره برداری قرار داد. به جهت خرید آسان قایق بادی دونفره کایاک هیدروفورس بست وی به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی کوچک
 پاروندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...