قایق بادی

قایق بادی سه نفره کایاک هیدروفورس

از {{model.count}}

65132 Bestway

تعداد
نوع
18,570,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره کایاک هیدروفورس از سری محصولات با کیفیت و استاندارد می باشد که برای گشت و گذار در آب های آرام ساخته شده است تا دوستان و یا اعضای یک خانواده سه نفره بتوانند این محصول را داشته باشند و از آن بهره برداری کنند. از این قایق بادی در زمان تفریحات آبی استفاده می شود و همچنین می توان در زمان ماهیگیری نیز از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر دارای طراحی استاندارد و ایمن است تا افراد با حضور در داخل آن احساس خوشایندی داشته باشند و دچار مشکل نشوند. به این ترتیب گزینه ای دلخواه است که از بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا نیز تشکیل شده است که به راحتی راه اندازی می شود. 

خرید قایق بادی سه نفره کایاک هیدروفورس ارزاناین محصول که با قیمت مناسب به فروش می رسد دارای سه نشیمن مجزا از هم است که رویه طبی و مواج دارد و دارای تکیه گاه بادی و مواج نیز می باشد. به طوری که محل قرار گیری افراد در داخل قایق بادی مشخص است و می توان به صورت مجزا از هم بر روی قایق بادی قرار گرفت و از شرایط لذت برد. قایق بادی ظرفیت سه نفره دارد و برای سه فرد به طور همزمان ساخته شده است. این افراد می توانند با خیالی آسوده از قایق بادی استفاده کنند و هیچ مشکلی نداشته باشند. چرا که تحمل وزن بدنه بالا می باشد و افراد می توانند با وزن بالا نیز در داخل آن قرار گیرند. رنگبندی و طراحی این قایق بادی توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو محبوب ترین موارد باشد که ساخت شرکت بست وی است و می تواند نیاز افراد نسبت به داشتن قایق بادی را جواب دهد. در کنار محصول پمپ باد و پارو نیز ارائه می گردد که می توان بدون نیاز به خرید مجزا از ان ها بهره برداری کرد. خرید قایق بادی سه نفره کایاک هیدروفورس با قیمت مناسب تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 385 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی هادارای اهرم نگهداری چوب ماهیگیری
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه بادی
 دارای طناب حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...