قایق بادی

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس

از {{model.count}}

Intex 68370

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس از سری محصولات باکیفیت تولید شده در شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا می باشد. به طوری که با خرید آن می توان در طولانی مدت بهترین شرایط را تجربه نمود. این محصول دارای قابلیت استفاده آسان می باشد که مناسب مسافرت و گردش است و تحمل وزن بالایی دارد تا سه فرد به طور همزمان بر روی آن جای گیرند و به گشت و گذار در محیط های آبی بپردازند. مزیت های زیادی در این محصول وجود دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

خرید قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس ارزان مهم ترین مزیتی که در این محصول وجود دارد قابلیت نصب موتور بر روی بدنه می باشد تا محصول به قایق موتوری تبدیل شود و سرعت و شتاب زیادی را به خود گیرد. این محصول بی نظیر و خاص دارای ساختاری استاندارد می باشد که بدنه ای ضخیم را شامل می شود. اما باید توجه داشت که در زمان نگه داری از آن می بایست از بروز آسیب در آن جلوگیری کرد. چرا که با سوراخ جزئی در بدنه نیز سلامت آن به خطر می افتد و بدنه حالت بی وزنی خود را از دست می دهد و به داخل آب فرو می رود. در این صورت باید در محیطی ایمن نگه داری شود تا مجدد برای استفاده آماده گردد. این محصول بی نظیر به همراه خود دارای پمپ باد می باشد تا در راه اندازی کمک کند و به سرعت محصول آماده قرار گیری در محیط های آبی شود. همچنین دارای پارو نیز می باشد که برای به حرکت در آوردن قایق بادی لازم و ضروری است. به همین خاطر می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد و همچنین داشتن تجهیزات کامل از آن در بسیاری موارد استفاده کرد و شرایط گشت و گذار در محیط های آبی را کسب نمود. چنانچه به دنبال خرید قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 320 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
قابلیت نصب موتور تا 1.5 اسب بخار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...