قایق بادی

قایق بادی اکسکروشن پرو تکنفره

از {{model.count}}

Intex 68303

تعداد
نوع
22,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن پرو تکنفره بهترین گزینه برای جست و جو و گردش در محیط های آبی می باشد که مزیت های زیادی دارد و دارای لوازم جانبی مفید و کامل می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصولی بی نظیر را به دست آورد و در نهایت توانست ساعات خوشی را کسب کرد. قایق بادی مد نظر ظرفیت تکنفره دارد که در این صورت یک فرد به صورت تکی می تواند بر روی آن قرار گیرد و به گشت و گذار بپردازد. بخشی که به عنوان نشیمن معرفی شده است دارای نشیمن مواج و تکیه گاه مواج و بادی می باشد که به صورت مجزا می باشند و امکان جداسازی آن از بدنه نیز وجود دارد. 

خرید قایق بادی اکسکروشن پرو تکنفره جدیدبه این ترتیب محل نشستن افراد در داخل قایق بادی مشخص می باشد و می توان با تکیه بر تکیه گاه مواج و راحتی به گشت و گذار پرداخت. این محصول بی نظیر دارای ساختاری کشیده می باشد که سرعت و شتاب زیاد در داخل آب دارد و می تواند مسیر های طولانی را به راحتی بپیماید. علاوه بر این موارد قادر به استفاده در زمینه گشت های ساحلی می باشد و می توان از آن به جهت داشتن سرعت بالا استفاده کرد. قایق بادی مد نظر دارای وزن مناسب می باشد و در بسته بندی مطلوب برای حمل و جا به جایی آماده است تا در مسافرت و گردش به راحتی از آن استفاده شود و به درستی برای افراد بهره برداری گردد. در کنار محصول پمپ باد دستی وجود دارد که امکان راه اندازی آسان محصول را مهیا کرده است تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان نسبت به نصب و راه اندازی و استفاده از محصول اقدام کرد. رنگبندی بدنه نشانگر زیبایی ظاهری آن می باشد و می تواند بدون پس دادن رنگ به محیط مورد بهره برداری قرار گیرد. انتخاب و خرید قایق بادی اکسکروشن پرو تکنفره با قابلیت های مختلف تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 305 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...