قایق بادی

قایق بادی بست وی مدل جیمینی 5 نفره

از {{model.count}}

Bestway 65049

تعداد
نوع
95,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی بست وی مدل جیمینی 5 نفره از سری محصولات بزرگ و حرفه ای است که با قابلیت راه اندازی آسان در اختیار علاقه مندان می باشد و می تواند برای آن ها رضایت و خشنودی را رقم بزند. قایق بادی برند و اصل است و با کیفیت بالا تولید شده است که در این صورت در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است. اما با این وجود ممکن است در اثر استفاده نادرست از محصول و یا مراقبت نکردن از بدنه دچار آسیب شود و دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد. در این صورت باید نکات ایمنی در خصوص این محصول را رعایت کرد تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده و با تکیه بر بدنه محکم و استوار آن از قایق بادی در طول سال های زیاد استفاده کرد. 

خرید قایق بادی بست وی مدل جیمینی 5 نفره جدیداین محصول بی نظیر بدنه ای توخالی دارد که تنها از باد پر می شود. در این صورت دارای وزن کم نیز می باشد که می توان به راحتی نسبت به جا به جایی آن نیز اقدام کرد. اما باید توجه داشت که بدنه نباید بر روی سطح خشکی کشیده شود و جا به جا گردد. چرا که در این صورت بخش کف دچار آسیب می شود و سوراخ می گردد و باد داخل آن نشت داده می شود. همچنین بر روی سطح آب تعادل نخواهد داشت و به داخل آب واژگون خواهد شد. با ترمیم بدنه می توان مجدد از محصول استفاده کرد و آن را مورد بهره برداری قرار داد. اما به طور کلی ممکن است برخی آسیب ها جبران ناپذیر باشد و قابلیت استفاده کلی قایق بادی از بین برود و دیگر نتوان از آن بهره برداری کرد. این محصول دارای پارو و پمپ باد دستی بزرگ نیز می باشد که کمک به استفاده سریع و آسان از قایق بادی می کند و می تواند بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد سازد. چنانچه تمایل به خرید قایق بادی بست وی مدل جیمینی 5 نفره دارید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوعحرفه ای، 5 نفره
 تحمل وزن 640 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 68 کیلوگرم
 دارای کف آلومینیومی
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهپمپ دستی، پاروی آلومینیومی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...