قایق بادی

قایق بادی کایاک هیدروفورس ماهیگیری تکنفره

از {{model.count}}

Bestway 65097

تعداد
نوع
7,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک هیدروفورس ماهیگیری تکنفره حرفه ای ترین قایق بادی برای گشت و گذار در محیط های آبی می باشد که با بدنه ضخیم و منحصر به فرد می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. این محصول بی نظیر که ساخته شده در شرکت بست وی است دارای کیفیت و کارایی دلخواه می باشد تا با قرار گیری در محیط های آبی بتوان به بهترین موقعیت دست پیدا کرد و استاندارد ترین حالت ممکن را کسب کرد و توانست بدون هر گونه محدودیت به گشت و گذار و یا ماهیگیری پرداخت. این محصول بدنه ای ضخیم دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد و به دلیل توخالی بودن می تواند تعادل زیادی در سطح آب داشته باشد. علاوه بر این موارد محصول دارای پارو و پمپ باد می باشد تا برای استفاده از آن نیازی به خرید مجزای این دو محصول نباشد و افراد بتوانند بتوان در نظر داشتن هزینه اضافه نسبت به خرید این قایق بادی اقدام نمایند. 

خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس ماهیگیری تکنفره ارزاناین محصول محل مشخصی برای نشستن افراد دارد و دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا می باشد که در نتیجه می توان آن را برای ماهیگیری مد نظر قرار داد و از آن بهره برداری کرد. قایق بادی کایاک دارای ساختاری کشیده با بخش جلویی و بخش عقبی نوک تیز می باشد که در آب سرعت و شتاب زیادی دارد و می تواند راحتی زیادی را برای افراد ایجاد سازد. از این رو با داشتن چنین محصولی افراد می توانند تجربه داشتن سرعت و شتاب بالا را داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند و به تفریحات مختلف اعم از ماهیگیری نیز بپردازند. این محصول را می توان با داشتن مزیت های زیاد سفارش داد و در زمان رفتن به مسافرت به همراه داشت و در صورت نیاز نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس ماهیگیری تکنفره با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 57 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...