قایق بادی

قایق بادی کایاک hydro-force بست وی تکنفره

از {{model.count}}

bestway 65115

تعداد
نوع
8,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک hydro-force بست وی تکنفره به جهت داشتن طراحی حرفه ای و بی عیب و نقص توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد که به صورت مقاوم در برابر عوامل مختلف قرار می گیرد و می تواند مورد بهره برداری واقع شود. این محصول دارای بدنه ای کشیده و نوک تیز است که بخش انتهایی آن نیز دارای تیزی می باشد. این شرایط می تواند به راحتی مسیر آب را بگشاید و مسافت طولانی را با سرعت و شتاب مناسب بپیماید. در این صورت می توان از آن در مسابقات قایقرانی نیز استفاده کرد و شاهد داشتن بهترین موقعیت شد. قایق بادی کایاک دارای ظرفیت یک نفره است که دارای نشیمن مشخص به همراه تکیه گاه بادی و مواج می باشد و می تواند راحتی زیادی را ایجاد سازد. 

خرید قایق بادی کایاک hydro-force بست وی تکنفره ارزانبه این ترتیب قرار گیری افراد در داخل قایق بادی نیز بدون محدودیت می باشد و می توانند در استاندارد ترین و ایمن ترین حالت ممکن بر روی آن قرار گرفته و از آن لذت ببرند. قایق بادی مد نظر دارای پارو نیز می باشد که به وسیله آن مسیر حرکت مشخص می شود و می توان قایق بادی را در مسیر حرکت با سرعت مناسب قرار داد. به این ترتیب تمامی مزیت های ممکن را دارد و با بدنه ضخیم و مقاوم در برابر عوامل مختلف قرار می گیرد و می تواند گزینه ای برای استفاده در طی سال های زیاد باشد. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای رنگبندی زیبا نیز بوده است که توجه افراد را به خود جلب می کند و می تواند مناسب استفاده در طی سال های زیاد باشد. از این رو کسانی که به دنبال خرید قایق بادی کایاک hydro-force بست وی تکنفره می باشند می توانند محصول را با رضایت کامل تهیه کنند و در طی سال های زیاد در محیط های آبی استفاده نمایند. خرید قایق بادی کایاک hydro-force بست وی تکنفره تنها از فروشگاه سنتر اینتکس صورت می گیرد.

نوع تفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 275 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.6 کیلوگرم
دارای پارو
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب حمل
دارای صندلی و تکیه گاه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...