قایق بادی

قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره طرح ونتورا

از {{model.count}}

Bestway 65118

تعداد
نوع
20,560,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره طرح ونتورا جدید ترین مدل قایق بادی ارائه شده توسط شرکت بست وی است که تمامی مزیت های ممکن را دارد و با قیمت مناسب می تواند شرایط دلخواهی را برای افراد ایجاد کند و در مسافرت و گردش نیز کاربرد داشته باشد. این محصول بدنه ای استاندارد دارد و دارای بخش های ایمن برای محافظت افراد می باشد و راحتی آن ها در زمان قایقرانی را نیز تضمین می دهد. به دلیل داشتن نشیمن و تکیه گاه بادی که به صورت تک نفره در ساختار محصول ایجاد شده است افراد می توانند به راحتی در داخل قایق بادی قرار بگیرند و از شرایط لذت ببرند. در این محصول محل قرار گیری پاها نیز مشخص می باشد و تعیین شده است. به طوری که می توان به راحتی پا ها را در حالت درازکش قرار داد و از داشتن چنین شرایطی بهره مند شوند. 

خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره طرح ونتورا ارزانبه این ترتیب دچار مشکل و خستگی نمی شوند و استاندارد ترین حالت ممکن جهت قرار گیری در محیط های آبی را خواهند داشت و از داشتن آن لذت خواهند برد. به این ترتیب فروش بالایی دارد و همواره طرفداران زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند که با داشتن آن از پمپ باد مناسب برای راه اندازی و پارو جهت به حرکت در آوردن قایق بادی بهره مند شوند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای قیمت مناسب نیز می باشد و از سری محصولات اصل و اورجینال است که برای مسابقات قایقرانی نیز مناسب می باشد و به دلیل داشتن ساختار کشیده می تواند سرعت و شتاب زیادی در محیط داشته باشد. از این رو مسیر آب را به درستی می پیماید و می توان از حضور در داخل آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول بی نظیر دارای طول عمر بالا می باشد و در طی سال های زیاد می توان از آن بهره برداری کرد. به جهت خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره طرح ونتورا با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپ از نوع پمپ باد دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.5 کیلوگرم
دارای یک عدد صندلی با تکیه گاه
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای کش باربند برای نگهداری لوازم شخصی
کد محصولbestway 65118

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...