لوازم جانبی اینتکس

پارو پلاستیکی قایق بادی اینتکس

از {{model.count}}

intex 59623

تعداد
نوع
690,000
600,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پارو پلاستیکی قایق بادی اینتکس محصولی تاشو و قابل حمل می باشد که به راحتی در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز به همراه افراد می باشد و می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول برای دارندگان قایق بادی لازم و ضروری می باشد به طوری که می توانند امکان حرکت آسان در محیط های آبی را داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را در این محیط ها به دست آورند. به این ترتیب پارو لازم و ضروری است که با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را پیدا کنند و اوقات خوشی را کسب نمایند. پارو پلاستیکی بدنه ای تاشو و قابل حمل دارد. به طوری که محصول به قطعات مختلف تقسیم می شود و قابلیت حمل و جا به جایی و یا نگه داری از آن مهیا می گردد. 

خرید پارو پلاستیکی قایق بادی اینتکس  ارزاناین محصول به دلیل این که با جنس پلاستیک ساخته شده است دارای وزن کم می باشد تا حرکت دادن آن آسان گردد و همچنین افراد بتوانند در مسافرت و گردش آن را داشته باشند. با توجه به تاشو بودن بدنه محصول فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در کنار سایر وسایل ضروری به همراه افراد باشد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد و از آن بهره برداری نمود. چنین محصول دلخواهی که با تمامی استاندارد های لازم ساخته شده است در برابر پوسیدگی و شکستگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد تا خریداران بتوانند در طی سال های زیاد آن را استفاده کنند و با داشتن آن دیگر نیازی به سایر وسایل نداشته باشند. به همین خاطر است که پر فروش و منحصر به فرد است و رضایت تمامی مخاطبان را به خود جلب کرده است. کسانی که قصد خرید پارو پلاستیکی قایق بادی اینتکس را دارند می توانند برای استفاده در تمامی قایق های بادی آن را داشته باشند و تنها با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس آن را خریداری کنند.

 نوعتاشو
 جنس میله پلاستیک فشرده
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 ساختارسه تکه
 وزن 1.1 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...