لوازم جانبی اینتکس

پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس

از {{model.count}}

intex 69625

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس به جهت حرکت کردن قایق بادی در محیط های آبی تولید شده است که این حرکت را آسان می سازد و می تواند بهترین موقعیت را برای افراد ایجاد کند. این محصول دارای وزن کم می باشد که هم قابلیت حمل آسان دارد و هم با داشتن وزن کم می تواند به راحتی حرکت کند و افراد را دچار مشکل نکند. به این ترتیب خرید آن به دارندگان قایق بادی توصیه می شود که می توانند به بهترین شکل محصول را با قیمت مناسب تهیه کنند و خرید آن را نهایی سازند و در نهایت اوقات خوشی را در محیط های آبی کسب نمایند. پارو قایق بادی از با کیفیت ترین بدنه تشکیل شده است که دوام و طول عمر بالایی دارد و می تواند در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. 

خرید پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس جدیداین محصول از بدنه ای با جنس آلومینیومی تشکیل شده است که غیر قابل زنگ زدگی و پوسیدگی است و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. محصول مورد نظر دارای کفی از جنس بهترین پلاستیک فشرده نیز می باشد که حرکت دادن آن در محیط آسان می باشد و می تواند سرعت حرکت زیادی را ایجاد سازد. به این ترتیب تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند کارکرد آسان در داخل محیط های آبی داشته باشد. علاوه بر این موارد بدنه محصول تاشو می باشد و قابلیت جداسازی اجزا وجود دارد و می توان آن را برای حمل و نقل و یا نگه داری آماده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. پارو قایق بادی آلومینیومی می باشد و دوام بالا دارد و در برابر حرکات آب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. در نتیجه با داشتن این محصول می توان در طی سال های زیاد از قایق بادی های مختلف استفاده کرد و توانست در محیط بهترین شرایط را کسب کرد و از آن لذت برد. کسانی که تمایل به خرید پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس دارند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند.

 نوعتاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...