لوازم جانبی اینتکس

پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک

از {{model.count}}

intex 69627

تعداد
نوع
1,395,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک به جهت ایجاد حرکت آسان در محیط های آبی و در زمان حضور در داخل قایق بادی کایاک ساخته شده است که در نهایت کیفیت می باشد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. به این ترتیب می توان با در نظر داشتن بهترین و کاربردی ترین محصول اوقات خوشی را سپری کرد و در گشت و گذار داخل محیطی های آبی دچار مشکل نشد و توانست بدون نیاز به سایر وسایل اضافه از این محصول بهره برداری کرد. پارو آلومینیومی مد نظر دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف می باشد و ضخامت زیادی دارد و از جنس آلومینیوم می باشد تا دچار زنگ زدگی و شکستگی نشود و در طولانی مدت دچار پوسیدگی نگردد. در نتیجه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان است و می تواند بهترین شرایط برای قایقرانی را ایجاد سازد. بدنه محصول دارای قابلیت جداسازی آسان می باشد و به راحتی قطعات از هم جدا می شوند و می تواند برای حمل و جا به جایی و یا نگه داری آماده گردد. 

خرید پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک ارزاناز این رو فضای کمی را اشغال می کند و دارای استاندارد های لازم برای جداسازی قطعات و متصل کردن آن ها بوده است. این محصول در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و می تواند در صورت نیاز آماده استفاده گردد و برای به حرکت در آوردن قایق بادی کایاک ضروری است. قیمت خرید محصول به گونه ای می باشد که مشکلی برای داشتن آن وجود ندارد و علاقه مندان می توانند با توجه به توان مالی خود نسبت به خرید این محصول منحصر به فرد اقدام نمایند و لذت حضور در محیط های آبی در زمان قرار گیری داخل قایق بادی کایاک را کسب کنند. کسانی که قصد خرید پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک را دارند باید بدانند که امکان خرید محصول به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد و می توان با توجه به شرایط خود نسبت به خرید از فروشگاه سنتر اینتکس اقدام کرد.

 نوعپارو کایاک تاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 244 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
تاشو و حمل آسان
قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...