لوازم جانبی اینتکس

موتور برقی قایق بادی اینتکس

از {{model.count}}

intex 68631

تعداد
نوع
14,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

موتور برقی قایق بادی اینتکس جدید ترین موتور برقی است که مناسب انواع قایق بادی می باشد و به راحتی به بدنه آن متصل شده و سرعت و شتاب بالایی به آن می بخشد. به این ترتیب کسانی که قصد داشتن یک قایق موتوری پر قدرت را دارند می توانند از این محصول جهت سرعت بخشیدن به قایق بادی خود استفاده کنند و بهترین شرایط را کسب نمایند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را در محیط های آبی سپری کنند. 

خرید موتور برقی قایق بادی اینتکس ارزانجنس بدنه مقاوم ترین حالت ممکن را دارد و دارای جنس آهن و پلاستیک می باشد تا در مسیر آب و حرکت طولانی دچار مشکل نشود و بتواند بهترین موقعیت را داشته باشد. با این وجود است که طول عمر بالا دارد و دارای سازگاری زیاد برای استفاده در محیط آب های خروشان نیز می باشد و به راحتی به بدنه متصل می گردد. این محصول با خرید کیت نصب موتور بر روی بدنه کامل می شود و اتصال به بدنه قایق بادی صورت می گیرد. کیت نصب موتور قایق بادی بر روی بدنه نیز با قیمت مناسب در نمایندگی ها موجود می باشد که به راحتی تهیه می شود و می توان با توجه به مطالب موجود در دفترچه راهنما نسبت به نصب آن به بدنه اقدام کرد و بهترین مزیت ها را کسب کرد. وزن این محصول به گونه ای است که بدنه قایق بادی دارای مقاومت در برابر تحمل آن می باشد و می تواند تعادل خود را حفظ کند. به این ترتیب تمامی سازگاری های لازم را دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهترین شرایط را تجربه نمود. این محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب می باشد و خریدی به صرفه را ایجاد می کند و می تواند قایق موتوری سازگاری را برای افراد ارائه دهد. به جهت خرید آسان موتور برقی قایق بادی اینتکس به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع برقی
 توان موتور 420 وات
قابلیت استفاده انواع قایق های بادی
 تعداد دنده جلو 5 
 تعداد دنده عقب 3 
 جنس بدنه آهن و پلاستیک
سایر ویژگی ها وزن: 12 کیلوگرم
 مناسب ماهیگری در آب های آرام
 بدون لرزش
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...