لوازم جانبی اینتکس

قرص کلر آنزیم دار استخر

از {{model.count}}

Chlorine tablets

تعداد
نوع
575,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قرص کلر آنزیم دار استخر به عنوان یک گزینه لازم و ضروری برای دارندگان استخر می باشد که در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می گیرد و آب داخل استخر را ضد عفونی می کند. به جهت داشتن این محصول و استفاده از آن نیاز به سبد شناور قرص کلر نیز می باشد که بر روی سطح آب شناور می ماند و به تدریج سبب آب شدن قرص کلر و پخش شدن آن در محیط آب می شود. به این ترتیب تمامی این موارد در کنار هم کاربرد دارد و آب را ضد عفونی می کند و می تواند برای دفعات زیاد استفاده شود. چرا که در بسته بندی محصول پنج قرص کلر وجود دارد که گرد می باشند و قابلیت استفاده در طول عمر بالا را دارد. همچنین می تواند در محیط آبی به راحتی آب شود و آن را ضد عفونی نماید.

خرید قرص کلر آنزیم دار استخر ارزان این قرص کلر حاوی انزیم های مفیدی می باشد که برای پوست و سلامتی لازم است و در این صورت علاوه بر ضد عفونی کردن آب از عوامل آلودگی و بیماری زا می تواند محیط را مفید نیز کند و برای پوست بهترین گزینه باشد. این محصول دلخواه در بسته بندی که وزن کمی دارد جمع آوری شده است تا هم حمل و جا به جایی آن آسان باشد و هم بتوان به صورت کمجا و منحصر به فرد از آن نگه داری کرد. به این ترتیب قرص کلر که لازم و ضروری می باشد به راحتی تهیه می شود و با قیمت مناسب خریداری می گردد و تمامی دارندگان استخر پیش ساخته توان مالی جهت خرید آن را دارند. با خرید این محصول خرید سبد شناور قرص کلر نیز صورت می گیرد و استفاده از آن آسان می گردد و می تواند در سطح آب شناور باقی بماند تا در نهایت برای مدت زمان طولانی آب استخر تمیز و عاری از آلودگی باشد و به صورت ضد عفونی شده در اختیار افراد باشد. به جهت انتخاب و خرید قرص کلر آنزیم دار استخر با قیمت مناسب و طول عمر بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را خریداری کنید.

 نوع آنزیم دار
 تعداد در بسته بندی5 عدد
نوع ساختارگرد
 وزن کلی 1 کیلوگرم
وزن هر قرص 200 گرم
نوع کاربردقابل استفاده بر روی انواع استخر
مناسب برای ضدعفونی کردن آب
قابل استفاده همراه با شناور



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...