قایق بادی

قایق بادی کوچک اینتکس مدل Explorer Pro 200

از {{model.count}}

intex 58357

تعداد
نوع
2,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی کوچک اینتکس مدل Explorer Pro 200 مناسب استفاده رده سنی کودک است که از ابعاد کمجا و منحصر به فرد تشکیل شده است. به طوری که در زمان رفتن به مسافرت و گردش می توان باد داخل آن را تخلیه کرد و به صورت تاشو حمل و جا به جایی را انجام داد تا فضای کمی را اشغال کند و بتوان سایر وسایل تفریحی را نیز به همراه داشت. این محصول از سری محصولات کامل و مجهز است که در کنار آن پمپ باد جهت راه اندازی و پارو جهت به حرکت در آوردن محصول وجود دارد که به صورت رایگان به افراد ارائه می گردد. 

خرید قایق بادی کوچک اینتکس مدل Explorer Pro 200 جدیداین محصول با داشتن وزن کم مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن داشتن تعادل در سطح آب است که برای مدت زمان طولانی قرار می گیرد و کودکان را نیز در داخل خود قرار می دهد تا آن ها هم از داشتن تعادل در سطح آب و قرار گیری در این قسمت بهره مند شوند. قایق بادی کوچک ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که در ساخت خود تمامی مواد اولیه با کیفیت را به کار برده است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول بی نظیر در برابر عوامل مختلف سازگاری دارد و می تواند طول عمر زیادی را از خود نشان دهد. اما با برخورد به اشیاء تیز دچار اسیب می شود و بدنه سوراخ و یا پاره می گردد. در چنین مواقعی تنها می توان به وسیله چسب و وصله تعمیرات محل آسیب را ترمیم کرد و یا این که دیگر قابلیت ترمیم ندارد. به این ترتیب تنها می بایست نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام نمود و در نهایت توانست در طی سال های زیاد از داشتن این محصول بی نظیر لذت برد و تفریحات مهیج آبی را برای کودکان رقم زد. به جهت خرید قایق بادی کوچک اینتکس مدل Explorer Pro 200 با قیمت مناسب به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...