قایق بادی

قایق بادی جیمینی پنج نفره بست وی

از {{model.count}}

Bestway 65063

تعداد
نوع
95,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی پنج نفره بست وی بهترین گزینه از محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای بزرگ با ظرفیت بالا بوده است و می توان از داشتن آن بهترین بهره برداری را به عمل آورد. قایق بادی مد نظر امکانات کامل دارد و با کیفیت بالا در اختیار افراد می باشد تا در طی سال های زیاد بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و ساعات خوشی را سپری کنند و در این مدت دچار مشکل نیز نشوند. در کنار محصول در زمان خرید پمپ باد دستی دوکاره و پارو آلومینیومی ارائه می شود که به صورت رایگان است و هزینه ای بابت خرید آن پرداخت نمی شود. همچنین این موارد در نهایت کیفیت تولید شده اند که می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره برداری نمود. 

خرید قایق بادی جیمینی پنج نفره بست وی ارزانقایق بادی مد نظر دارای قابلیت حمل آسان می باشد و می توان در زمان رفتن به گردش و مسافرت به محیط های آبی آن را به همراه داشت و در نهایت بهترین کارکرد را از آن به دست آورد. قایق بادی مد نظر از نوع قایق های بادی است که قابلیت نصب موتور بر روی بدنه وجود دارد و می توان در محیط های آبی یک قایق موتوری بی عیب و نقص را کسب کرد و سرعت و شتاب زیادی را به دست آورد. در نتیجه برای استفاده در موقعیت های مختلف و حضور در شرایط گوناگون مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان از آن لذت برد. قایق بادی جیمینی به صورت استاندارد ساخته شده است که در برابر عوامل محیطی سازگاری دارد و دچار مشکل نمی شود و تنها با برخورد اشیاء تیز آسیب پیدا می کند که ترمیم آن تنها با استفاده از برچسب و وصله تعمیرات محصولات بادی انجام می شود. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید قایق بادی جیمینی پنج نفره بست وی می باشید و به دنبال فروشگاهی معتبر هستید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

طول330 سانتیمتر
عرض162 سانتیمتر
ارتفاع 44 سانتیمتر
تعداد نفرات5 نفر
تحمل وزن640 کیلوگرم
وزن68 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی 40*68*115 سانتیمتر
جنس بدنهپی وی سی الیافدار چند لایه
جنس کفAIR DECK
پاروآلومینیومی 
نوع جای پاروچرخشی
پمپ باددستی دوبل
طناب نجاتدارد
ساک حمل و نقلدارد
دسته حمل و نقلدارد
امکان نصب موتوردارد
برچسب تعمیراتدارد
ضمانت-
تست سلامت کالادارد
خدمات پس از فروشدارد


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...