قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 2

از {{model.count}}

Intex 68367

تعداد
نوع
4,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 2 از سری محصولاتی است که با خیالی آسوده می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و به راحتی آن را مورد بهره برداری قرار داد. این قایق بادی برند و اصل می باشد و دارای کیفیت بالا بوده است و می توان با تکیه بر مزیت هایی که دارد از آن در محیط های آبی بهترین و بیش ترین استفاده را به عمل آورد. قایق بادی اینتکس دو نفره است و از نوع قایق های چلنجر می باشد که در داخل آن می توان احساس خوشایندی را تجربه نمود و از وجود آن لذت برد. این محصول بدنه ای راحتی با کف مواج دارد که از سر خوردن جلوگیری می کند و با ایجاد تعادل زیاد می توان نسبت به داشتن استفاده آن توسط تمامی رده های سنی اقدام کرد. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 2 ارزاندر کنار محصول تجهیزات لازم نیز ارائه می گردد که مورد توجه است. مهم ترین این موارد پمپ باد دستی و پارو می باشد که سبب استفاده آسان از محصول می شود و همچنین می تواند سازگار ترین حالت ممکن برای استفاده سریع در داخل آب های آرام را ایجاد کند. به وسیله پمپ باد در کم ترین زمان می توان محصول را راه اندازی کرد و به داخل آب انداخت. به وسیله پارو نیز حرکت در داخل آب میسر می شود و عبور و مرور و مسیر حرکت به راحتی مشخص می گردد. به این ترتیب کسانی که به دنبال این محصول خاص و منحصر به فرد می باشند می توانند با در نظر داشتن مزیت هایی که دارد و لوازم جانبی که در این محصول وجود دارد آن را برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب کنند و در نهایت بهترین موقعیت را کسب نمایند. این محصول را می توان در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد و بهره مند شد. کسانی که قصد خرید قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 2 را دارند و به دنبال تهیه یک محصول سازگار با طول عمر بالا می باشند تنها می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایند.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
ضد اشعه آفتاب
طراحی زیبا
ساختار ضخیم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...