قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل مارینر 4

از {{model.count}}

Intex 68376

تعداد
نوع
30,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل مارینر 4 از سری قایق های بادی حرفه ای در فروشگاه اینتکس است که با بدنه ای با طول عمر بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محبوب ترین محصولاتی باشد که امروزه به عنوان یک وسیله کاربردی در اختیار افراد است و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. این محصول با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و جایگزینی مناسب به جای قایق های چوبی و فلزی است و بدون نیاز به سایر وسایل اضافه می توان نسبت به استفاده و بهره برداری از این محصول اقدام کرد. بدنه مقاومت بالا دارد و از ظرفیت بالا برخوردار می باشد تا با جمع دوستان و یا خانواده بتوان در داخل آن حضور پیدا کرد و از شرایط بهره مند شد. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل مارینر 4 جدیداین محصول دارای ظرفیت چهار نفره می باشد که یک خانواده چهار نفره به راحتی قادر به داشتن آن می باشند و می توانند بهترین تفریحات و گشت و گذار های آبی را داشته باشند. در نتیجه پر فروش است و توانسته در حال حاضر رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. ساختار محصول به گونه ای است که امکان اتصال موتور بر روی آن وجود دارد تا سرعت و شتاب بیش تری داشته باشد و تبدیل به یک قایق بادی موتوری شود. به این ترتیب هم می بایست کیت نصب موتور تهیه شود و هم موتور به صورت مجزا خریداری شود. این موارد نیز در فروشگاه اینتکس موجود است که در زمان خرید قایق بادی مد نظر می توان نسبت به ثبت سفارش آن ها نیز اقدام کرد. نصب نیز به راحتی صورت می گیرد تا افراد با توجه به نیاز خود یک قایق موتوری منحصر به فرد را داشته باشند و از داشتن آن بیش ترین میزان رضایت را کسب نمایند. به کسانی که به دنبال انتخاب و خرید قایق بادی اینتکس مدل مارینر 4 می باشند همواره پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایند و از دسته بندی مربوط به قایق بادی گزینه مورد نظر را وارد سبد خرید خود نمایند.

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 500 کیلو گرم
 طول 328 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 45 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای سه نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...