قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300

از {{model.count}}

Intex 58332

تعداد
نوع
2,470,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 به دلیل داشتن مزیت های متعدد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد که در روز های گرم تابستان برای گشت و گذار در محیط های آبی از آن استفاده می شود. قایق بادی برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد که با داشتن بدنه ضخیم و منحصر به فرد می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد و از آن لذت برد. قایق بادی وسیله ای مسافرتی است که با داشتن ابعاد کمجا و منحصر به فرد در حالت تخلیه از باد می تواند شرایط دلخواهی داشته باشد و به راحتی حمل و جا به جا گردد. با این وجود است که می توان محصول را در زمان مسافرت به همراه داشت و با رسیدن به محل به وسیله پمپ باد دستی که در کنار محصول ارائه می شود آن را راه اندازی نمود.

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 ارزان پمپ باد دستی در سایز بزرگ می باشد و قدرت تولید باد زیادی دارد که با فشار دادن اهرم روی آن می توان تولید باد را آغاز کرد و توانست به راحتی محصولاتی مانند قایق بادی مد نظر را برای استفاده آماده کرد. این محصول بی نظیر از نظر ضخامت و کیفیت بدنه در درجه بالایی قرار دارد که در اثر برخورد با اشیاء دیگر دچار آسیب نمی شود. تنها می بایست نسبت به برخورد به اشیاء تیز خودداری نمود و در نهایت توانست محصول را از آسیب و پارگی در امان نگه داشت. به این ترتیب بدنه همواره حالت شناور و سبکی خود را خواهد داشت و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و محیط را برای استفاده کودکان به همراه والدین خود مهیا می کند. رنگبندی بدنه نیز مشخص می کند که مدل قایق بادی مد نظر چی می باشد. از این رو می توان به راحتی آن را انتخاب و خریداری نمود. به جهت خرید آسان قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 به فروشگاه سنتر اینتکس وارد شده و محصول را خریداری نمایید.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 186 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی کوچک
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...