قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل سی هاک 3

از {{model.count}}

Intex 68380

تعداد
نوع
8,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل سی هاک 3 برترین نمونه از محصولات بادی است که به صورت حرفه ای طراحی و تولید شده است تا تمامی کسانی که قصد داشتن یک قایق منحصر به فرد را دارند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. قایق بادی محصولی بی نظیر با بدنه ضخیم می باشد که تحمل وزن بالا دارد و در برابر عوامل مختلف سازگاری زیادی را ایجاد کرده است. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل سی هاک 3 جدیددر این صورت به جای قایق های چوبی و فلزی که قیمت زیادی دارند نیز استفاده می شود و با پرداخت هزینه کم می توان آن را مورد بهره برداری قرار داد. قایق بادی برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد که در این صورت می توان از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه اطمینان کامل را حاصل کرد و از وجود آن بهره مند شد. وزن بدنه به گونه ای است که به راحتی بر روی آب قرار می گیرد و همچنین به آسانی می توان آن را در زمان مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در نهایت توانست به بهره برداری از این محصول اقدام کرد. قایق بادی مد نظر بدنه ای با گنجایش سه نفره دارد که توانایی حفظ سه فرد به طور همزمان در داخل خود را نیز دارد و می تواند تحمل وزن بالایی از خود نشان دهد تا رده سنی بزرگسال نیز به راحتی بتوانند از این محصول بی نظیر استفاده کنند و افراد با وزن سنگین در داخل آن حضور داشته باشند. در کنار این محصول پمپ باد و پارو ارائه می گردد که بابت داشتن آن هزینه اضافه پرداخت نمی شود و افراد می توانند به درستی از وجود این محصول لذت ببرند. چرا که برای استفاده از قایق بادی تنها پمپ باد و پارو لازم و ضروری است که کمک به حضور در محیط های آبی می کند و می تواند حرکت به سمت های مختلف را تنظیم نماید. به جهت انتخاب و خرید آسان قایق بادی اینتکس مدل سی هاک 3 ورود به فروشگاه سنتر اینتکس و انتخاب آن لازم می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 360 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.58 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی 
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای رویه ضد اشعه آفتاب
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
 دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...