قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن 5 نفره

از {{model.count}}

Intex 68325

تعداد
نوع
14,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن 5 نفره بدنه ای ضخیم و مقاوم دارد که در برابر عوامل محیطی سازگاری زیادی ایجاد کرده است و می توان با تکیه بر مقاومت و دوامی که دارد از آن برای تفریحات دست جمعی  و خانوادگی استفاده کرد. قایق بادی مد نظر دارای جنس وینیل دولایه است که در برابر عوامل مختلف سازگاری دارد اما با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و ایجاد سوراخ و پارگی می کند. به این ترتیب بدنه قابلیت استفاده شدن را از دست می دهد و آسیب پیدا می کند. در نتیجه می بایست نسبت به ترمیم محصول اقدام کرد تا مجدد بتوان از آن استفاده نمود و از داشتن آن لذت برد. قایق بادی اینتکس مد نظر ظرفیت بالا دارد به طوری که افراد یک خانواده پر جمعیت به راحتی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند از آن بهره برداری کنند.

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن 5 نفره جدید این محصول دارای پمپ باد دستی بزرگ دو کاره می باشد که هم تامین کننده باد جهت راه اندازی آن می باشد و هم می تواند باد داخل محصول را به راحتی تخلیه کند. به این ترتیب بدون محدودیت قابلیت استفاده شدن پیدا می کند و در نهایت می توان جمع آوری محصول را به درستی انجام داد. قایق بادی اینتکس مد نظر دارای نشیمن مواج و بادی می باشد که تکیه گاه بزرگ و مواج و بادی را نیز شامل می شود. این بخش ها محل قرار گیری راحت افراد می باشند که مشکلی را برای حضور طولانی آن ها در داخل قایق بادی ایجاد نمی کند و از بروز هر گونه مشکل نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این موارد ساختار نشیمن را استاندارد تر می سازد تا در طولانی مدت بتوان بر روی آن قرارگرفت و از گشت و گذار در محیط های آبی بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن 5 نفره تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 455 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 25.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...