قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو 2

از {{model.count}}

Intex 68309

تعداد
نوع
25,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو 2 قایقی منحصر به فرد و خاص در محیط های آبی است که به دلیل طراحی حرفه ای و بی نقصی که دارد جزو محصولات با سرعت و شتاب بالا می باشد که شامل مزیت های مختلف نیز شده است. این محصول دلخواه با ظرفیت دو نفره در اختیار افرا دمی باشد و برای آن ها ایجاد کارایی کرده است و دارندگان این محصول بی نیاز از سایر قایق های چوبی و فلزی می شوند. به این ترتیب قایق بادی مد نظر پر فروش و منحصر به فرد است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین بدنه های محصولات بادی در گروه محصولات تولید شده در شرکت اینتکس می باشد. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو 2 ارزانبا این وجود است که فروش بالایی دارد و در سال های اخیر توانسته به خوبی رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با کیفیت ترین محصولات در حال حاضر است. این محصول مزیت های زیادی دارد و دارای بخش های مفید و مناسب در ساختار خود می باشد. وجود نشیمن و تکیه گاه بادی و مواج از جمله مهم ترین آن ها است که قابلیت جداسازی از بدنه را نیز دارد و می توان با توجه به نیاز خود محصول را مورد بهره برداری قرار داد. در داخل این محصول محل قرار گیری پاها نیز وجود دارد تا استاندارد های لازم وجود داشته باشد و افراد بتوانند بدون محدودیت در داخل این محصول حضور داشته باشند و به تفریحات و گشت و گذار های خود بپردازند. قایق بادی را می توان به وسیله پمپ بادی که در کنار محصول وجود دارد راه اندازی کرد و به سرعت آماده استفاده نمود. همچنین به وسیله پارو که بدون پرداخت هزینه در اختیار خریداری قرار می گیرد می توان در مسیر آب حرکت کرد و از شرایط لذت برد. افراد زیادی تمایل به داشتن قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو 2 دارند که تنها با مراجعه به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس و انتخاب آن می توانند خرید خود را نهایی سازند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 384 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 19.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...