قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 تکنفره

از {{model.count}}

Intex 58329

تعداد
نوع
840,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 تکنفره محصولی مناسب رده سنی کودک است که با بدنه ای مقاوم و ضخیم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و نوعی استحکام و ایمنی برای آن ها ایجاد سازد. این محصول بی نظیر ظرفیت تک نفره دارد تا کودکان بهس راحتی در محیط های آبی حضور داشته باشند و بتوانند بهترین بهره برداری را کسب نمایند. این محصول از محصولات برند و اورجینال است که دارای طول عمر بالا می باشد و می توان با تکیه بر مزیت هایی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست تفریحات مهیج آبی را به دست آورد.

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 تکنفره ارزان قایق بادی مد نظر وزن کمی دارد تا به راحتی حمل و جا به جا شود و در مسافرت و گردش نیز مورد بهره برداری قرار گیرد. بدنه محصول از جنس مقاوم پی وی سی تشکیل شده است که در برابر فشار و ضربه دچار مشکل نمی شود اما با برخورد اشیاء تیز و برنده دچار پارگی می گردد و آسیب وارد شده ممکن است استفاده کردن مجدد از محصول را مختل سازد. از این رو باید نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام کرد تا بدنه دچار آسیب نشود و در موقعیت های مختلف بهترین تفریحات آبی را برای کودکان رقم بزند. از آن جایی که محصول دارای وزن کم می باشد قابلیت حمل آسان دارد و از آن جایی که بدنه در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید می توان آن را به صورت کمجا در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار داد و از آن در زمان رسیدن به مکان مناسب استفاده کرد. راه اندازی قایق بادی مد نظر تنها با داشتن یک پمپ باد صورت می گیرد که می توان از پمپ باد های مختلف جهت راه اندازی محصول استفاده کرد. به جهت انتخاب و خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 تکنفره با قیمت مناسب و طول عمر بالا و بدنه ای ضخیم تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 147 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارو-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...