قایق بادی

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200

از {{model.count}}

Intex 58356

تعداد
نوع
2,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200 ظرفیت مطلوبی دارد تا در نهایت کودکان به همراه دوستان خود و یا والدین بتوانند در موقعیت حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. قایق بادی اینتکس مد نظر بدنه ای کمجا و منحصر به فرد دارد که وزن کمی را نیز شامل می شود تا در نهایت بتوان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و از داشتن آن بهره برداری نمود. با توجه به مزیت های متعددی که در این محصول وجود دارد می توان آن را جزو محبوب ترین محصولات بادی دانست که تفریحات مهیج آبی را رقم می زند و می توان به راحتی در فصول گرم سال از داشتن آن لذت برد. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200 ارزانقایق بادی مد نظر را می توان به راحتی نصب و راه اندازی کرد. چرا که در زمان خرید پمپ باد مناسب برای راه اندازی محصول در کنار آن وجود دارد که بابت داشتن آن هزینه جداگانه پرداخت نمی شود. در نتیجه با رسیدن به مکان مورد نظر تنها به وسیله این پمپ باد می توان بدنه محصول را راه اندازی کرد و نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمود. در کنار این محصول علاوه بر پمپ باد پارو نیز وجود دارد که آن نیز به صورت رایگان ارائه می شود. پارو از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که مزیت های زیادی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بدون هر گونه شکستگی و پوسیدگی از وجود آن بهره برداری نمود. این پارو به صورت تاشو طراحی شده است و قابلیت جداسازی دسته آن وجود دارد تا در نهایت به راحتی حمل و جا به جا شود و بتوان در مسافرت و گردش و مکان های مختلف از آن استفاده کرد. به جهت انتخاب و خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200 با قابلیت های مختلف و سازگاری زیاد با عوامل محیطی تنها می توان به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرد و از آن بهره برداری نمود.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...