قایق بادی

قایق بادی اینتکس مارینر سه نفره

از {{model.count}}

Intex 68373

تعداد
نوع
24,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس مارینر سه نفره بهترین محصول تفریحی جهت حضور در محیط های آبی می باشد که دارای بدنه ای باکیفیت و ضخیم است و با طول عمر بالا می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. به دلیل سه نفره بودن محصول تحمل وزن بالایی را شامل می شود تا افراد سنگین وزن نیز با خیالی آسوده در داخل آن حضور داشته باشند و بتوانند بدون محدودیت از این محصول استفاده کنند. علاوه بر این موارد سازگاری زیادی با محیط دارد و می تواند در مسیر آب های خروشان نیز به راحتی حضور داشته باشد. قایق بادی مارینر محبوب ترین محصول در بین دسته بندی قایق بادی می باشد که مزیت های زیادی دارد و به دلیل کامل بودن و تجهیز بودن می توان آن را در موقعیت های مختلف و رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. 

خرید قایق بادی اینتکس مارینر سه نفره باکیفیتاین محصول ساخت اینتکس است که برند و اصل می باشد و در ساخت محصولات خود بهترین مواد اولیه را دارا می باشد. به این ترتیب طول عمر زیادی دارد و در برابر عوامل مختلف می تواند بهترین موقعیت را شامل شود. تنها با برخورد به اشیاء تیز است که بدنه دچار مشکل می شود. اشیائی مانند شاخه گیاهان و چاقو و مانند این ها بدنه را دچار آسیب می کنند و می تواند مشکلی برای استفاده از محصول ایجاد گردد. در نتیجه باید نسبت به برخورد این موارد به بدنه خودداری کرد و محصول را از گزند عوامل مختلف در امان نگه داشت تا توانست از قایق بادی مد نظر در موقعیت های مختلف استفاده کرد و بهترین ساعات را تجربه نمود. قایق بادی اینتکس مارینر با ظرفیت سه نفره قیمت مناسبی دارد تا بتوان با توان مالی خود نسبت به خرید آن اقدام کرد و مزیت های زیادی را کسب کرد و ان را جایگزین قایق های دیگر نمود. قایق بادی اینتکس مارینر سه نفره تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

نوعتفریحی 
طول297 سانتی متر
عرض 127 سانتی متر
ارتفاع46 سانتی متر
تحمل وزن400 کیلوگرم
جنس بدنه و رویهpvc سه لایه و وینیل 
پارودارد
پمپ باددستی سایز بزرگ 
وزن بسته بندی38 کیلوگرم


سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای برچسب تعمیرات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل لوازم کوچک
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...