قایق بادی

قایق بادی اینتکس اکسکروشن 4 نفره

از {{model.count}}

Intex 68324

تعداد
نوع
13,490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس اکسکروشن 4 نفره از سری محصولات بزرگ و جادار می باشد که با ظرفیت چهار نفره در اختیار افراد است و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان به قایقرانی مهیا سازد. این محصول دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که با داشتن ظرفیت بالا و سازگاری زیاد رضایت مخاطب را جلب می کند و برای تمامی کسانی که قصد حضور در محیط های آبی را دارد استفاده می شود. این محصول به دلیل بزرگ بودن برای استفاده اعضای یک خانواده چهار نفره استفاده می شود و در مسافرت و گردش نیز همراه افراد می باشد و دارای تعادل بالا در چنین فضایی می باشد. قایق بادی اینتکس که برند و اصل نیز می باشد از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که دوام و طول عمر بالا دارد و می توان با تکیه بر قابلیت هایی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمود. قایق بادی مد نظر دارای پمپ باد در کنار خود می باشد که به سرعت باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول را تامین می کند و می تواند آماده استفاده نماید.

فروش قایق بادی اینتکس اکسکروشن 4 نفره جدید همچنین دارای پارو برای حرکت دادن قایق بادی نیز می باشد که می توان بدون نیاز به خرید وسایل اضافه محصول را مورد بهره برداری قرار داد. پارو از باکیفیت ترین جنس تشکیل شده است و دچار شکستگی و زنگ زدگی نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار داد. همچنین وزن کمی نیز دارد که به راحتی جا به جا می شود و حمل آن در مسافرت و گردش آسان است. علاوه بر این موارد حرکت دادن آن در محیط های آبی نیز آسان می باشد که در این صورت افراد می توانند بدون مشکل از آن برای به حرکت در آوردن قایق بادی و طی کردن مسیر طولانی استفاده نمایند. به جهت انتخاب و خرید قایق بادی اینتکس اکسکروشن 4 نفره که دارای قیمت مناسب نیز می باشد به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 500 کیلوگرم
 طول 315 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 27 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای دو عدد اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...