قایق بادی

قایق بادی اینتکس اکسپلورر 300 پرو

از {{model.count}}

Intex 58358

تعداد
نوع
3,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس اکسپلورر 300 پرو محصولی بی نظیر جهت حضور در محیط آب های آرام می باشد که دارای تعادل زیاد است به طوری که به راحتی بر روی سطح آب قرار می گیرد و می توان بهترین موقعیت را از آن کسب کرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که تحمل وزن بالا دارد و دارای استحکام زیاد در برابر عوامل مختلف می باشد. از این رو می توان به درستی از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست بهترین اوقات را نیز کسب نمود و از نظر کیفیت و کارایی اطمینان کامل را حاصل کرد. 

خرید قایق بادی اینتکس اکسپلورر 300 پرو جدیدقایق بادی مد نظر طراحی ساده ای دارد که در آب های آرام کاربرد دارد. زمانی که از محصول در آب های خروشان استفاده شود ممکن است تعادل لازم برای استفاده کردن از قایق بادی برقرار نشود و نتوان به درستی آن را مورد بهره برداری قرار داد. در این صورت با رعایت نکات ایمنی و استفاده از محصول در محیط آب های آرام می توان اوقات خوشی را کسب کرد و از این اوقات خوش بهره کافی را برد. قایق بادی اینتکس مد نظر برای استفاده سه نفره ساخته شده است که مناسب رده سنی کودک می باشد و می تواند برای آن ها امکان گشت و گذار آسان در محیط های آبی را برقرار کند. به این ترتیب پر فروش و منحصر به فرد می باشد و توانسته در طی سال های اخیر رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. از این رو قایق بادی اینتکس اکسپلورر مد نظر محصولی مسافرتی و قابل حمل می باشد که تا رسیدن به مکان مورد نظر می توان آن را به راحتی به همراه داشت و در زمان رسیدن نیز تنها با استفاده از انواع پمپ های بادی نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید آسان قایق بادی اینتکس اکسپلورر 300 پرو می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را برای روز های گرم تابستان خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 244 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...