لوازم جانبی اینتکس

ست نظافت دستی حرفه ای استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

intex 28003

تعداد
نوع
3,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ست نظافت دستی حرفه ای استخر پیش ساخته یکی از مهم ترین ابزار هایی است که دارندگان استخر پیش ساخته و ایزی ست می بایست نسبت به داشتن آن اقدام کنند تا در صورت نیاز به تمیز کردن بخش داخلی استخر خود از این محصول بهره برداری نمایند. ست نظافت مد نظر به صورت دستی کار می کند. به طوری که با توجه به مشکل به وجود آمده می توان سری مناسب را به دسته تلسکوپی محصول متصل کرد و موقعیت را برای برطرف کردن آلودگی مناسب کرد. سری های موجود در این مجموعه شامل فرچه برای تمیز کردن سطح داخلی و توری برای خروج زباله از سطح آب می باشد همچنین دارای جارو لجن کش می باشد که با اتصال به پمپ تصفیه آب می تواند تمامی موارد موجود در آب را از بدنه خارج کرده و به بیرون هدایت کند. چرا که این سری دارای شلنگ تخلیه نیز می باشد و به راحتی آلودگی را به بیرون هدایت می کند. 

خرید ست نظافت دستی حرفه ای استخر پیش ساخته ارزانست نظافت مد نظر دارای قابلیت حمل آسان نیز می باشد تا در صورت تمایل بتوان آن را برای استفاده در محیطی دیگر جا به جا کرد. همچنین دارای بدنه ای محکم و مقاوم است تا در طی سال های زیاد بتوان از آن بهره برداری کرد و شاهد خرابی در بدنه نشد. به این ترتیب گزینه ای بی عیب و نقص می باشد و با داشتن آن تمامی مراحل تمیز کاری استخر پیش ساخته و ایزی ست میسر می گردد. محصول مورد نظر با قیمت مناسب ارائه می شود تا توان مالی جهت خرید آن وجود داشته باشد و بتوان از داشتن آن لذت برد. اجزای تشکیل دهنده محصول قابلیت جداسازی از هم و اتصال مجدد دارند و برای این کار سازگاری لازم را دارند. به این ترتیب در زمان نیاز به هم متصل می شوند و در زمانی که نیازی به استفاده از این محصول نیست می توان آن را جداکرده تا فضای کمی را اشغال کند. ست نظافت دستی حرفه ای استخر پیش ساخته با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه سنتر اینتکس برای خرید آماده می باشد.

 نوع ست نظافت
 ابعاد دسته تلسکوپی 279 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی هادارای دسته تلسکوپی بلند و شلنگ
دارای توری برای جمع آوری ضایعات سطح آب
فرچه برای پاک کردن رسوبات کف استخر
دارای جاروی لجن کش متصل به پمپ تصفیه آب
قابلیت استفاده آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...